SunnyGTi2.0 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er det kizzyturbo det er snakk om altså? Virker temmelig grom den R'en der! Har noen deler fra bilen hans jeg ;) IC, manifold osv :cool: Henger du på sx-forumet også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 jess...Kizzyturbo..hehe..Vet det meste om bilen hans du då;) Nei. Er lite der inne..kanskje eg skal inn der å se litt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 fett prosjekt.. :D - hvordan trekker man om lysene inni sa du? - og hvor kjøpte du blink (link). Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Lysene er det vel bare å bytte ut pærene, og blinklys kan kjøpes på http://www.ebay.co.uk Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Takker prizma! For å skifte farge på instrumentbelysningen er det bare å bytte ut pærene med dioder. Jeg kjøpte mine fra dioder.dk. Det som var mest stress med hele greia var å få på speedometervaieren igjen :( Litt dårlig med plass mellom motoren og torpedoveggen hos meg.. Sikkert en hel del bedre på en 1,4 da ;) Blinklysene kjøpte jeg fra http://www.needforspeed.co.uk De kostet litt men det virker til å være en seriøs bedrift det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Den sunnyen din blir virkelig noe pent noe:D:D Flott prosjekt!!! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Korleis går det med turbo byggingen?? *spent* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sweet... Det er vel ikke noen som tilfeldigvis vet hvor man finner clutch til GTi kassen? Skal muligens benytte den i mitt prosjekt som settes igang når Biltilsynet blir medgjørlige. Bør være en clutch som tåler litt. Skal vi si minst 250hk... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Nismo har en finfin clutch til GTi. Hør med noen som skaffer nismosaker du ;) Ellers så sitter jeg og lurer på å selge bilen.. Lyst på en annen bil nå, men går definitivt ikke bort fra sunny ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Den røde du har bilde av har eg handla av ann,står gtr maskin i ann nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Du som kjøpte godbilen ja.. Prøvde å selge min litt fort og kjøpe den selv, men plutselig var den jo solgt. Men.. gtr maskin? Er jo GTi-R-maskin som står i.. Motoren er fra samme bilen som jeg har panseret fra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alk0 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Fett prosjekt!! Morro å se hvordan bilen har utvikla seg! Men en sånn gti-r spoiler. Skal du skaffe deg det eller? Veit du hvor du kan få kjøpt en sånn spoiler, og om den går rett på gti'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 blir skikkelig tøff den bilen din. neste så jeg har lyst på en selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Takker for ros ;) Ting har tatt ufattelig lang tid.. Altfor lang tid. Innsatsen svikter litt til tider :( Skal ha meg gtir-vinge også etterhvert. Vil tro alle nissan-forhandlere kan skaffe den vingen, eller så kan du se på http://www.gtiroc.com/phpBB2 Er noen til salgs innimellom der. Tror bare jeg handler ny her hjemme, da jeg har godpris :) Hjelper godt på det. (men det betyr ikke at jeg bruker mindre penger - bare at jeg kjøper mer stash :D) Vingen passer på, men du må borre to hull i bakluken under vingen. Den går liksom en del mer nedover bakluka enn den lille larve-spoileren som ligger der orginalt.. Håper å få hjem noen flere interiør-goodies i morgen. Skulle hatt dem i dag, men forsendelsen ble forsinket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Stå på tollak det bler grævla gudd dette her.. e skam feide den bilen din og feidere blir ann ska du nok se =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg