Bauer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Vil det si at du har 1 sett til overs? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Det vil si at jeg hadde et sett til overs ja, helt til jeg solgte det sammen med sommerfelgene mine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by SunnyGTi2.0 En annen stor begivenhet siden sist gang :( Såå.. Det jeg tenkte var at når bilen har passert 200k så er det vel på tide med litt pustehjelp i form av en T28? ;) Ja, gi stakkar'n litt hjelp da. :D Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 den var tøffere nesten med hvite felger! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Har montert blå lysdioder i instrumentene nå. Knappene har også fått blå belysning. Trakk godt opp innvendig! Har også fått inn en av de nye stolene. Vet ikke om jeg har skrevet det før, men jeg hang meg på et tilbud powerzone hadde på Ractive-stoler med justerbar rygg. Nå er den ene montert og den andre monteres snart ;) En kamerat er svært behjelpelig med sveising av understellet, heldigvis. Hadde ikke kommet langt uten tror jeg.. Skal se om jeg finner noen bilder av stolene. Monterte også høytsittende bremselys i dag ;) Skikkelig performance-del det :) Monterte det sånn at det ser ut til å være integrert i spoileren når jeg bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Så fint det ble med blå lys dioder! Hva slags pærer har du brukt? Måtte du inn med noe ekstra ledninger å drit? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jeg har akkurat montert blå dioder også. Det hjelper litt. :) Angående stab. stag: Nordic Autotech kunne få tak i Whiteline stag til 1450,- eller noe sånt. Jeg bestilte selv direkte fra Whiteline. Med frakt ble det ca. 1250,- Jeg fikk det innen en uke. Toll? Nei det har vi ikke sett. Edit: Bilder. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Så fint det ble med blå lys dioder! Hva slags pærer har du brukt? Måtte du inn med noe ekstra ledninger å drit? Kjøpte dioder fra http://www.dioder.dk . Der kommer diodene montert på bittesmå kretskort som passer rett i de orginale pæreholderene! Ikke noenting ekstra mas og kjas med det! Det verste med hele greia var å få på speedometervaieren etterpå.. SR20-motor og aircondition tar litt plass under der, for å si det sånn ;) Men det gikk nå til slutt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jap_Power: Hørte ikke så mye mer fra Nordic Autotech, så jeg handlet hjem stabstag fra ebay. Justerbart Sparco-stag. Bilde kan sees her: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7949508775&ssPageName=STRK:MEWN:IT Det sitter nå godt fastskrudd under panseret ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Må få deg en Gtir vinge bak..det er sjef:D Har du det originale panseret?..har en kompis med Gtir som vil ha original panser:P Hva skal du i såfall ha for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Må få deg en Gtir vinge bak..det er sjef:D Har du det originale panseret?..har en kompis med Gtir som vil ha original panser:P Hva skal du i såfall ha for det? Hvor lurt er det å sette på et orginalt panser på en GtiR da?? Når cooleren er rett under scoopet på panseret.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 mega front montert IC...No problemo..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 mega front montert IC...No problemo..:D Okai.. hehe.. da skal jeg bare holde kjeft jeg sombrero Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Må få deg en Gtir vinge bak..det er sjef:D Har du det originale panseret?..har en kompis med Gtir som vil ha original panser:P Hva skal du i såfall ha for det? Blir en gtir-vinge etterhvert, men er litt usikker på når.. Går litt mye penger i turbokonvertering for tiden. Listen over deler ser nå slik ut: Apexi S-AFC 2 OBX Justerbar bensintrykksregulator med måler T28 turbo fra S14 GTi-R manifold GTi-R toppmontert IC med festebraketter Turboelbow fra GTi-R Greddy full auto turbo timer ...så kan snart bare sette i gang nå. Mangler noen pakninger, slanger og rør, så er det bare å sette i gang ;) Anlegger i bagasjerommet har jeg pgså gjort noe med, etter at det har ligger dødt i nesten et år :( Skal fikse noen bilder i nærmeste fremtid. Mye å gjøre for å få bilen klar til sesongen.. Rolla GTR: Har det orginale panseret ja, men det blir mye penger i frakt på det.. Tror det ville vært lurere å hørt med den lokale bilhuggeren. Gidder du poste noen specs på bilen til han kompisen din? Holder den også til i Sotra? Alltid gøy å høre om saftige sunnyer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Ja..holder til på sotra.. Fyren bruker alt av tid og penger på bilen. Har kjøpt seg en Sr20det til som han holder på å bygge på..Håper 450hk++ Og bilen går noe styggjævli nå. Knuste girkassen en gang(sto i min garasje i 2 måneder) og klarte å dele clutcen i 2 for ikke så lenge siden, så det er nok av gamper i den bilen. Har vel gjort det meste som egentli kan gjøres uten å bytte turbo. Lader 1.3:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg