codegen Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hej! Lurer på om noen har noen tips om en kraftig forsterker som klarer å levere MINST 2000w rms, ved 2 ohm. Billigst mulig! Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe... UsCarvor!!! ellers SoundAnus!! -sorry dårlig humør- :hammer: ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 skal du ha en slik forsterker så blir det nok GANSKE dyrt! Hva slags prisklasse har du tenkt på/ hva skal den drive? Uscarvor har noen bra ja! Får sikkert noen av de med "ekstra kraftig 10A sikring som holder opp til 3-4000w" ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har mest sannsynlig to stk Alpine MRV-1507 som jeg må kvitte meg med. De leverer nærmere 1000 watt pr stk i 2 ohm. Dette er det nærmeste du kommer 1000 watt pr analog-forsterker innen en rimelig penge Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hold dere seriøse.. har tittet litt på Helix, samt tenkt litt på Earthquake phd5000.. er detta noe god saker? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hold dere seriøse.. har tittet litt på Helix, samt tenkt litt på Earthquake phd5000.. er detta noe god saker? Jeg holder meg seriøs, jeg Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hold dere seriøse.. har tittet litt på Helix, samt tenkt litt på Earthquake phd5000.. er detta noe god saker? PHD 5000 på tilbud vil jo være et kupp da. 3000W RMS @ 2 ohm til 6000 :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Soundstream PCA3500D 1x2500w rms i 2 ohm, kroner 8500,- Earthquake PHD5000 1x3000w rms i 2 ohm, kroner 5995,- Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg holder meg seriøs, jeg jaa :p men så var du den eneste :o :) dipper: ja.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Beklager. Kom iallefall med noe som var seriøst :) Nicoloco har noen forsterkere ja, disse burde fungere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har du ikke allerede en x-3000 da? om du er fornøyd med den, så vet du jo hva du kan kjøpe i allefall. effekt vs pris er vel ganske bra på de forsterkerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Ikke bare tenk på watt når du handler så :). Men earthquake, soundstream og Helix er vel gode varer over hele spekteret. Da trenger du bare en seriøst god dynamo/batteri kombo, samt gode kabler så er du igang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har du ikke allerede en x-3000 da? om du er fornøyd med den, så vet du jo hva du kan kjøpe i allefall. effekt vs pris er vel ganske bra på de forsterkerene. har en x-3000 ja.. men tror muligens det er noe feil på den.. har ikke fått sjekka den ut noe spesielt enda. alle spillere den er blitt koblet til har fått støy problemmer, først en boss spiller, så en pioneer deh-p55bt(denne forsvart når den ble tatt ut av bilen) også nå pioneer deh-p880prs og nå er det helt får jævlig. så derfor har jeg lagt tankene på ny forsterker, av ett mere kjent merke, har luktet en god del på Earthquake PHD5000, da denne er ganske billig for tia. men anyways, x-3000 klarer å dra TSW-5000SPL ganske bra :) spurv: har rimeligt batteri, kinetic hc2000 Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kan ikke være et jordingsproblem da? Dårlig jord kan du ha andre steder enn akkurat der du fester kabelen fra forsterkeren vet du. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 er jordingsfeil som er årsaken til det ja. men det er ikke helt umulig at det er en intern feil som forårsaker det. mitt tips: kjøp kvalitet neste gang, ikke watt. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg