Brukroa-trimning Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Har sett en del som skriver at de har forsjellig "trim" på turboen sin... F.eks. 63 eksos osv... Hva er forsjellen her (størrelsen?) og hvordan ser du forsjell? Mvh B-T :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jo større "tall" f.eks 63 jo bedre er det sikkert en gåte på en måte :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe... det er jo en logisk mulighet hvertfal.. :D men jeg har to T3`r og jeg syns det ser ut som at den eke har større eksoshus enn den andre... kan være jeg som innbiller meg det men. ; P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Kan hende den er "oppgradert" med større eksoshus Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 yes, mulig det.. ingen som veit om noe jeg kan se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 noen som veit noe? står det noe om det er "trim" på eksos huset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hm. Trodde det var A/R på turbinhuset, og at T3 var T3 uansett, altså eksoshuset.. Får jo disse T3/T4 hybridturboene, og det er jo T4 kompressorhus, og T3 eksoshus. A/R er størrelsen på kompressorhuset, og "trim" ville jeg tro har noe med impellerne å gjøre. Er ikke sikker gitt..! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hør med turbo service, GIK turbo service eller KRB trading der får du svar på d spørsmålet!! :D Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg