VCE Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Skal du ha driftssikker bil, burde du velge toyota eller honda, men pass på rusta...og de er kjedelige biler - ihvertfall i den prisklassen... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Ikke kjøp Calibra til 30k eller mindre, da havner du i problemer ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Ikke kjøp Calibra til 30k eller mindre, da havner du i problemer ;) Hva er de vanligste problemene da? Den jeg har tenkt å kjøpe koster 29k. Helt fin i lakken, Ingen skader. litt rust som vanlig på opel. Var i følge eieren ingen andre problemer med den. Bare litt ujevn på tomgang [stortproblem?] Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Viss det er eieren som sier at de er lite rust, så bør du jaggu sjekke det nøye! Ellers er 93+ veldig gode biler, de før har ofte en del problemer. Delvis på grunn av at det er en populær ungdomsbil som blir kjørt hardt, i tillegg er dem kjørt langt. De som er litt nyere har i tillegg litt mer velprøvd teknikk. Du bør sjekke girkassen, om det er store bevegelser i den, og at girene glir fint. Start motoren når den er kald og hør etter ventiltikking. Litt tikking går an, men for mye tyder på slitne v.løftere.. Spesielt 2.0 16V (c20xe) er utsatt for dette. Forøvrig er jo calibra.no en god side. Hvilken motor har du sett deg ut? Er jo trossalt 5 stk å velge mellom ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 er en 2.0i 8v Tror ikke den har blitt kjørt hardt. Vært eid av samme eiere i 6år. Har nok registrert meg på calibra.no ja :) -- Har funni meg en bil nå. Om calibraen ikke er god å kjøre / kommer dårlig gjennom en NAF test blir det en ny 190 ja :) men automat desverre.. Den var iallefall sprekere en den Sportlinen jeg testet i går. Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da har jeg så å si bestemt meg :) blir denne Bilder: Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Gratulerer med ny bil! En av de fetere Mercene jeg har sett. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har ikke helt kjøpt den enda. Må kjøre å hente den >_< 10timer med kjøring. Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg