Keltern Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 om man kjøper de bilene som er merket med annen farge enn helt hvit på kjøpelista, så går det ikke å kjøpe deler til bilen. de som er helt mørke kan man jo ikke kjøpe i det hele tatt.. man må være medlem for å kjøpe disse, og deler til de som er merka hakket lysere.. de som er merka helt hvite kan kjøpes og moddes av alle.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
htn Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hvorfor går det putselig ikke an å kjøpe deler? står bare "There are no parts available." gjorde jo ikke det på forrige bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er ikke alle bilene som har deler. Skjekk på forumet deres for liste over hvilke biler;). Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Sparer opp Til honda NSX jeg nå :D Har bare 7000 enda da :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg vil bli med i teamet. Kaller meg for Yngvejos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg vil bli med i teamet.Kaller meg for Yngvejos. Ditto, Kaller meg for NSXRacer, også nevnt tiliere i tråden. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Lompe må prøve detta Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 gaa paa Ford, er ve ca eneste bilen en kan starte med der, muligens der er en honda ogsaa. Jeg fikk kjøpt en Ford Mustang:-| For rundt 2500,- Er bare å lete litt:P Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Regga meg for et par uker sida, aldri fått noen mail eller noe. Går ikke an å logge seg inn:( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 du har sjekka innboksen for useriøs epost og eller? edit; jeg fikk mail med en gang jeg registrerte meg nå DevilsTower.. Du må nok bare sjekke søppelpost :) Ble det bilforumet_ som er teamet eller? sign me up :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 jeg spiller heter Wheelsman Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg vil være med i teamet jeg oxo... Heter Ole_P der inne... Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Heter CaPs_On faktisk :D Add meg da:D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg tror Bilforumet teamene er fulle. Jeg inviterer deg til "mitt" team, CaPs_On Noen andre som trenger team? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Takker bukker og neier :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg