Gå til innhold

Aluminium

Ranger emnet

motherofallbombs

Anbefalte innlegg

Nei, det må du ikke. Jeg har handlet der som privatperson mangfoldige ganger.

Det eneste er at du MÅ kjøpe metall i sine hele lengder. Dvs du får ikke kjøpt kapp.

Tja, jeg vet nå ikke jeg. Mange firma er ganske glade for og selge kapp til vanlig kg pris for de må levere det inn til gjennvinning likevell. Kommer ann på hvilken policy de har egentlig, noen er greiere enn andre.

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet nå ikke jeg. Mange firma er ganske glade for og selge kapp til vanlig kg pris for de må levere det inn til gjennvinning likevell. Kommer ann på hvilken policy de har egentlig, noen er greiere enn andre.

Altså. Astrup AS i Godvik/Bergen selger KUN hele lengder. De opererer IKKE med kapp. De har ikke kapp.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste leverandører selger kapp, men du må betale kapp-tillegg..

Det eneste er om du skal ha et produkt som ikke er vanlig, og som de selger lite av, da kan du bli nektet å kjøpe kapp..

Standardprodukt får du kjøpe kapp av, for da er det bestandig mange andre som lurer på kapp også, så da får de solgt ut uansett..

Men kan jo variere fra leverandør til levarandør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men les hva jeg skriver :D

Astrup AS selger IKKE kapp. De henviser til en annen bedrift som har mulighet for å selge kapp.

Det står på websidene dems og med stor skrift når du kommer inn i butikken. Kun hele lengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i alu kapp?

Det er sikkert leverandører av stål som selger kapp.. Søk på gule sider etter aluminium i oslo..

Jeg vil anbefale deg å høre med verksteder som kan bruke alu, å høre om de har kapp du får kjøpt, dette får du som regel til skrot-pris, så det er det rimeligste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider