skibstaen Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 de er elektronisk.. bytta bakaksling.. å nå viser speedometere 40 når eg kjører ca 80.. å 60 når eg kjører 130... ? hvordan kan eg stille inn dette ? eller hvem kan gjøre de ? Siter Volvo 240GLE Turbo Intercooler med datasprut å div snacks :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 det tror jeg ikke du får justert selv, men du kan jo bytte instrument huset Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Du må enten bytte bakaksling eller instrumenthus. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 er det ikkje feil spedo drev? sånn i forhold til det som skal vere der? nå tipper bare eg her! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehey,min er motsatt.skal vi bytte speedometer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 er det ikkje feil spedo drev? sånn i forhold til det som skal vere der?nå tipper bare eg her! Det er ikke drev, feilen er at index-ringen i bakakselen er feil... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Det er ikke drev, feilen er at index-ringen i bakakselen er feil... det va det ja min feil:D soooorrrrrryyyyyyy sikert forveksla det litt, med noe anna:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstaen Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 det va det ja min feil:D soooorrrrrryyyyyyy sikert forveksla det litt, med noe anna:) kan eg bare bytte den fra den gamle akslingen ? Siter Volvo 240GLE Turbo Intercooler med datasprut å div snacks :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Det kan du gjøre, men det er mindre jobb å bytte instrument... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstaen Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Det kan du gjøre, men det er mindre jobb å bytte instrument... instrumentpanele er knust i kjelvebilen å den er på vei til knoksen.. Siter Volvo 240GLE Turbo Intercooler med datasprut å div snacks :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 instrumentpanele er knust i kjelvebilen å den er på vei til knoksen.. hva med: hehey,min er motsatt.skal vi bytte speedometer? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hva med: skulle til å seie det samme, men hva er egentlig forskjellen? er det bare den index-ringen eller er det meir som har innspill der? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 flere/ferre "høl" på indexringen er vel det eneste... da kan man jo lage en boks som transformerer signalene, hvis man er flink til å lodde... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 flere/ferre "høl" på indexringen er vel det eneste... da kan man jo lage en boks som transformerer signalene, hvis man er flink til å lodde... jaja er ikkje godt det heller tenker eg, men finst no vell en kar der ute som klarer det oxo tenker eg, hadde no trudd alt var likt der eg da, men neida det var det ikkje, var det i 86 dei kom med ny da el? slik en veit til den dagen eg kommer med slikt! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hehe, mitt viser 130 når jeg kjører i 60, men speedo-kransen er riktig. Mistenker at shimsingen er feil (avstand mellom giver og krans) Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg