julenissen Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 kan noe legge ut linkt til episode 5 så jeg kan få laste den ned:wave :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeyS Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 AGREE! :m'm: :wave Siter - Audi A4 04' x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Noen hater å lete selv :P http://www.rapidshare.de/files/34342255/gumball.3000.2006.e05.dsr.xvid-river.avi.html Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 takk så mykke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 takker, er det google du bruker for å finne episodene? Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 torrent er en fin ting. Søk litt på torrentsider. Så finner dere det meste. Kverna: Bilen til Kent som profilbilde... Hva synes han om det? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 torrent er en fin ting. Søk litt på torrentsider. Så finner dere det meste. Kverna: Bilen til Kent som profilbilde... Hva synes han om det? Alle linkene kommer i gumballtråden på mediaforumet @ zatzy.com :) Jeg som har tatt bildet så det bestemmer jeg på en måte selv :) Var på photoshoot med bilen hans i helga Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Alle linkene kommer i gumballtråden på mediaforumet @ zatzy.com :) Jeg som har tatt bildet så det bestemmer jeg på en måte selv :) Var på photoshoot med bilen hans i helga Var der selv :P Men forstatt ikke din bil. Lurer på hvem som vinner konkuransen mellom Ed og Alex :boxers Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Kunne jeg skrevet stygge ord, måtte dere unnskyldt mitt språk, men fytti rakkern og lite bilrelatert det året her fra ExtremeTV sin dekning av Gumball06 er! Må nok si jeg er ganske skuffa, er gøy og se på greiene her, morsomt og gleder meg til siste. men dette var skuffende bilstoff, som det kanskje handler om i bunn og grunn. Showbizz ass. Kommer det en offisell film? Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Det kommer vel en offisiell DVD etterhvert... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Var der selv :P Men forstatt ikke din bil. Lurer på hvem som vinner konkuransen mellom Ed og Alex :boxers Ikke min dame heller.. Get the point ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ikke min dame heller.. Get the point ? Ja :klovn: Så episode.5 i går kveld. Synes det bare blir mindre og mindre bil kjøring. Håper filmen blir bedre Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Lurer på hvem som vinner konkuransen mellom Ed og Alex :boxers Jeg hater ed, han er så jævla tulling. Han har ikke penger, han er en fattig reporter. Så våger han å messe med rike folk, dust. Men trist at det er siste ep neste gang, syns denna sesongen har gått aaaalt for fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg hater ed, han er så jævla tulling. Han har ikke penger, han er en fattig reporter. Så våger han å messe med rike folk, dust. Men trist at det er siste ep neste gang, syns denna sesongen har gått aaaalt for fort! Jess.. Synes Ed var dust som puttet disse stink bombene i bilen til Alex. Men han har det sikkert fet når han er med. Hadde vært moro å være med en gang :titties: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jess.. Synes Ed var dust som puttet disse stink bombene i bilen til Alex. Men han har det sikkert fet når han er med. Hadde vært moro å være med en gang :titties: onkelen til en kompis av meg er med:omfg Men koster 60-70 000 et sted å i det hele tatt få være med så må man ha en bil i tillegg. Tviler at jeg blir med, med det første hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg