zuhr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg har idag en sony xploid 450watt forsterker. På den kjører jeg hatthøytalere og subberen min. Subberen er 2x10" 300watt Høytalerne er 220watt. Dette blir jo noe tungt og dra, ettersom forsterkeren kutter ut endel ganger. Er det noen som har forslag til en større og bedre forsterker? Ikke alt for dyrt, til maks 2000kr? er det for lite penger og sette av? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Litt lite ja. Vet ikke helt hvordan du skal sette opp dette, men høyttalerene dine drar nok ikke 220rms watt. Tja, si at du har 4 ohms spoler på subbene dine, da kunne du kjøpt en 6 kanals forsterker og kjørt subbene på hver sin brokoblede utgang og høyttalerene på hver sin utgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Tror heller jeg ville valgt en 4-kanaler. Seriekoble basselementene på kanal 3 og 4 (brokoblet), kanal 1 og 2 bruker du til å drive høyttalerne. 2000,- til forsterker er ikke altfor mye, så forvent deretter. Legg gjerne i mer penger om du har mulighet, men det er ikke alltid man har.. Tittet på dynaBel-forsterkerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Tittet på dynaBel-forsterkerne? Nei, har du noen adresse/forslag? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 http://www.dynabel.com Ville titta på en BF0804 eller to SAGA USC9975. Evt. å kjøpe en BF1702 nå og ytterligere en på et senere tidspunkt. Evt. en Helix Dark Blue 4 fra iceaudio.no eller en Soundstream Lil` Wonder LW4.480 fra autocustom.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg