femarn Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hei eg har byttet speedometer i min w124 200 1987, før eg byttet så fungerte alt men etter eg byttet så vart alt lyse i speedometert, mitkonsolen og alle knapper og den varsel lyden som kommer vis du glømmer og slå av lyset borte. har sjekket alle sikringene framme i panseret 100 ganger noen som vet om det er fleresikrings bokser eller flere sikringer som kan være til dette? og tatt ut speedometeret og satt de innigjenn Noen som ha noe forslag til va eg skal sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 er en rød greie på baksiden av speedometeret. det er en sikring, men når den ryker så vil kun lyset i midtkonsollen bli borte. Fungerer alle instrumentene som de skal? Har 2 teorier. 1. Gåen reostat på instrumentet som er satt inn. (reostat er den du justerer lysstyrken i instrumentene med) 2. Manglende kontakt på jording eller lignende. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
femarn Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hmm ja da alt funker men bare untat lyset og den varslingslyden men på speedometeret mit kan man ikkje justere lys styrken. men eg kan sjekke om eg finner noen sikringer der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
femarn Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Nå har eg sjekket bak speedometeret og eg finner ikkje noe (rød greie) som ligner en sikring, noen andre tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ligner ikke på en sikring. Det er den eneste røde greia bakpå der. Skru ut den, så er det ett printkort inni den som fungerer som sikring. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er den som er problemet siden lyset i instrumentene også er borte. Satser heller på at reostaten er gåen. (den du justerer lysstyrken med) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg