Gå til innhold

Tråden om min E46 328CI

Ranger emnet


Richie85

Anbefalte innlegg

Hei.. Nylig importert en 320 coupe m-sport 2002mod fra tyskland.. får den torsdag;) ser omtrent akkurat likedan ut som din , hvertfall front.(helt svart)

 

Det jeg lurte på var om disse "flipp" speilene dine er orginal? vurderer og kjøpe slike. må man legge opp ledning selv for å få dem til å folde seg? syns jeg leste noe at man må ha elektriske seter.

 

Mvh Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående Eisenmann, så har jeg forsket litt på dette.

 

Prøvet følgende oppsett:

 

1) Eisenmann Sport og Sound Rohr = For lite lyd.

2) Eisenmann Race og Sound Rohr = For lite lyd.

3) Eisenmann Race og rakt åpent rør fra katter og bak = Godkjent!

 

Sound Rohr er kun et rakt rør.

Jeg har altså i dag Eisenmann Race, og rakt rør istedet for midtpotte og frampotte. Bilen er en E46 328 sedan.

BMWCCN avd. Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Nylig importert en 320 coupe m-sport 2002mod fra tyskland.. får den torsdag;) ser omtrent akkurat likedan ut som din , hvertfall front.(helt svart)

 

Det jeg lurte på var om disse "flipp" speilene dine er orginal? vurderer og kjøpe slike. må man legge opp ledning selv for å få dem til å folde seg? syns jeg leste noe at man må ha elektriske seter.

 

Mvh Kristian

 

Ah.. vet ikke om disse er originalt jeg, regner med det iogmed at jeg har det? Men har også el.seter, så kan ha en sammenheng?

 

Kompisen min har en 01 323ci med el.seter, men han har dog ikke disse speilene? Rart, men er praktisk når man ikke ønsker folk til å dulte borti.!

 

Gratulerer med ny fin bil! Gleder meg til å se bilder..?? må få sett! :D

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Eisenmann, så har jeg forsket litt på dette.

 

Prøvet følgende oppsett:

 

1) Eisenmann Sport og Sound Rohr = For lite lyd.

2) Eisenmann Race og Sound Rohr = For lite lyd.

3) Eisenmann Race og rakt åpent rør fra katter og bak = Godkjent!

 

Sound Rohr er kun et rakt rør.

Jeg har altså i dag Eisenmann Race, og rakt rør istedet for midtpotte og frampotte. Bilen er en E46 328 sedan.

 

 

Ja, har eisenmann sport uten sound-rohr jeg nå.. fikk på et filter, så hjalp det endel.. men lyst til å få tak i dette røret.. er det sånn at jeg bør hive på eisenmann sitt, eller holder det med et rustfritt rør generelt..?

 

Høres ut som du har litt lyd nå:P hehe.. finnes det lydklipp?

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har eisenmann sport uten sound-rohr jeg nå.. fikk på et filter, så hjalp det endel.. men lyst til å få tak i dette røret.. er det sånn at jeg bør hive på eisenmann sitt, eller holder det med et rustfritt rør generelt..?

 

Høres ut som du har litt lyd nå:P hehe.. finnes det lydklipp?

 

Sound rohr er ikke annet enn et rakt rør, så annet kan brukes.

Jeg fikk svendsen eksos til å ordne rakt rør hele veien, og er nå veldig fornøyd med lyden.

 

Dette er jo en smaksak, noen liker diskret lyd noen liker høy lyd, og andre midt imellom.

 

Jeg synes ikke lyden er plagsom høy. Nå har jo du Sport anlegg, som har litt lavere lyd en Race versjonen.

 

Har lydklipp av nåværende konfigurasjon liggende på hjemme pc'en, men ikke på nett. Hvis noen kan hoste så...

 

Har et lydklipp fra da jeg kun hadde Eisenmann sport og sound rør, dette har du kanskje sett tidligere på bimmers.no:

 

http://www.bimmers.no/files/shv_HPIM0331.avi

BMWCCN avd. Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sound rohr er ikke annet enn et rakt rør, så annet kan brukes.

Jeg fikk svendsen eksos til å ordne rakt rør hele veien, og er nå veldig fornøyd med lyden.

 

Dette er jo en smaksak, noen liker diskret lyd noen liker høy lyd, og andre midt imellom.

 

Jeg synes ikke lyden er plagsom høy. Nå har jo du Sport anlegg, som har litt lavere lyd en Race versjonen.

 

Har lydklipp av nåværende konfigurasjon liggende på hjemme pc'en, men ikke på nett. Hvis noen kan hoste så...

 

Har et lydklipp fra da jeg kun hadde Eisenmann sport og sound rør, dette har du kanskje sett tidligere på bimmers.no:

 

http://www.bimmers.no/files/shv_HPIM0331.avi

 

 

Liker litt hissig lyd! Hvertfall mer lyd enn hva jeg har i dag.. :) Men er deilig mørk bromming da! sånt liker jeg.. hehhe:D

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg får sjekke de opp litt nærmere tenker jeg..

Lurer på å kjøpe m3 speil me blink også.. hva synset dere om de speilene?

 

Bilder kommer etter hvert;)

 

 

 

M3 speil skal jeg også ha, men dog uten blink.. det er litt for merce style i mine øyne.. :)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lyden jeg ideelt sett skulle hatt, men må vel ha litt grommer maskineri...

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-29659695862520308&q=hillclimb+sound

 

Tøff lyd.. men passer best i rallybil vel? eller..?:tannløs:

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa farter innom de fleste "rånestedene" på kveldene :) Har blitt litt redusert nå siden jeg bor i notodden i ukedagene, men kommer sterkt tilbake etter nyttår hehe.

 

Pleier du stå med den BMW army`n som henger på zeiner til tider? Har ikke turt å stoppe der med Audi`n, men nå som det kanskje snart blir E46 på meg og så kanskje jeg stopper og hoier :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa farter innom de fleste "rånestedene" på kveldene :) Har blitt litt redusert nå siden jeg bor i notodden i ukedagene, men kommer sterkt tilbake etter nyttår hehe.

 

Pleier du stå med den BMW army`n som henger på zeiner til tider? Har ikke turt å stoppe der med Audi`n, men nå som det kanskje snart blir E46 på meg og så kanskje jeg stopper og hoier :D hehe

 

 

Hehe.. blir en del BMWer innimellom ja.. hehe! Men for all del, ingen som har hat mot hverandre vel? Bare å svinge innom om du ser jeg står der.. du vet jo hvordan bilen ser ut.. heh! Ja! Kjøp deg E46!! er ikke tvil!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår