Glenn` Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ingen som har bilder av audien til magnus?rød cupe med hvite felger.vi som fikk en liten kaffepause på banen ved depoet....:tannløs: Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noen som har bilder av Lightningen som snurra i "S" svingen? Flerra nesten av dekket, men fylte det bare med grus og litt plen.. Lett fiks og ut på banen igjen =) 22" =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxi Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noe av min A4 i aksjon på banen? (sølvgrå ES-tuning stasjonsvogn) Ikke akkurat så lat og kjedeli en stasjonsvogn det der! ;) Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ingen som har bilder av audien til magnus?rød cupe med hvite felger.vi som fikk en liten kaffepause på banen ved depoet....:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe..takk takk :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ingen som har no film\bilder av recorden som var der da ??? rød stv Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ingen av morty? Er det snakk om den røde 740'en med "Morty" skilt og trønder drift dekal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Var denne bilen på treffet? Ser at SHS Performance var der, og planen deres var å få ferdig S2'en til Sommertreffet. Men dere som var der kan jo svare, ble de ferdige? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ja det var den :oohh for en lyd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 De bildene jeg likte best har jeg lagt ut her: http://s72.photobucket.com/albums/i195/morty00/Sommertreff%20Host%2006/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Var denne bilen på treffet? Ser at SHS Performance var der, og planen deres var å få ferdig S2'en til Sommertreffet. Men dere som var der kan jo svare, ble de ferdige? :) den var der ja.. :) men ferdig var den nok ikke.. dem kjørte på en grunn mapping.. så den harket å hostet som fan.. :) men når denne er ferdig da kommer det til å gå noe latterlig sykt.. :) rå fet lyd av den som sagt i en post over her.. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza rx Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noen som fikk bilder av den fra banen på Fredag?? Fikk kun kjørt 5 runder før ulyd i motoranger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knatte Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 noen som vet noen om den lyseblåe volvo 240'n med 18'' hjul osv osv. Noen som har bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Plukket ut noen jeg og http://spriti.com/treff/host06/ Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Vil takke for et veeeeeldig bra treff jeg også! Er det noen som har bra bilder av lastebilen min (Ram SRT 10) ifra banen eller depo så er jeg intressert i de.... Er GARANTERT til bake til neste år også!!! Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg