Gå til innhold

Proxi

Bruker
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Proxi

  • Bursdag 04/02/1988

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Snøscooter, bil osvosv.
  • Modell (eks S4)
    -
  • Biltype (eks Audi)
    -
  • Årsmodell (eks 1995)
    -
  • Yrke eller sivil status
    Selger & studerende.
  • Motor (eks 1.6)
    -
  • Fylke
    Nordland

Contact Methods

  • MSN
    ole@x3m-team.com
  • Website URL
    http://www.x3m-team.com
  • Bosted
    Nordland / Mo i Rana

Proxi's Achievements

  1. Var og hørte med et lokalt firma for et tid tilbake siden, og ble overrasket over hvor høy prisen var. Husker ikke i farta, men det var dyrt. Vet ikke om noen selger på rull til en grei penge?
  2. Jeg kjøpte i fjor en Fogelsta cargohenger (lik de som blant annet Statoil og Shell bruker å låne ut). Denne har gått i utleie og er litt småslitt, men jeg tenkte jeg skulle ordne den litt opp. Skal kjøpe inn noen 16" felger, også fikse alt av bremser mm., men den er ikke så fin utpå. Det har stått reklame på siden av den, samt at fargen er litt blass. Det er lakkerte plater på siden, og glassfiber i front og på taket. Glassfiberen klarte jeg å rubbe fin. Tenkte jeg skulle ha den svart på siden og at glassfiberen fikk beholdes hvit. Så hva kan jeg lakkere med for et greit resultat? Jeg har ikke lakksprøyte. Det som jeg før har lakkert av karosserideler mm. har jeg kjøpt skikkelig lakk på boks med bra dyse, men det blir dyrt for nesten en hel henger. Lakkerte et gammelt kjøleskap en gang, med bengalakk og svamprull. Ble et greit resultat av det, men spørs om det blir like bra på en henger? Grunnen til at det hadde vært greit å rullet det på, er at jeg har varmeverksted, men blir jo ikke utseende etter å ha startet en lakksprøyte der inne, samt det blir både dyrt og evighetsprosjekt med lakkboks. Tips? Her er bilde av tilsvarende henger: Det er platene på siden jeg vil få lakkert i svart. Takk på forhånd for svar :)
  3. Utrolig bra treff! Men speakeren er helt på villspor. Utrolig irriterende og prater bare tull.. Greit det er gøy å slå ann eg spøk av og til, men er jo greit hvis den er bra da.. Ellers kanontreff som vanlig, med deiiilig vær!
  4. Proxi

    Supra NA-T?

    Nå ble jeg igjen veldig interessert her.. Tåler innmaten mye? Noen sier at folk kjører driftsikkert og fint på 400hk, noen sier lett 500hk, andre sier 300hk? Det som var planen var og kjøpe en N/A, kjøpe komplett turbokit til denne.. Sett en del priser på ca 30 - 40 000kr? Også levere inn bilen til noen som virkelig har peiling på dette, og la de gjøre jobben..
  5. Proxi

    Pris på RS2?

    Høyreratt hvis jeg tar fra Japan.. Men er bare en vanesak for min del.. Ser ingenting negativt i det.. :) Er jo minst like lett å få hester ut av en supra, og slipper å kjøre på så sykt turbotrykk.. Turbokit til den koster vell rundt 30-40 000kr og da kjører jeg rundt med 400hk til daglig kjøring. RS2 er jo utrolig deilig, men Supra har bestandig vært en våt drøm, og i første omgang tror jeg en Supra passer meg bedre, etter både mekaniske ferdigheter og alder.. Det blir RS2, men ikke akkurat nå.. Og jepp, om vinteren blir jeg og savne Quattro stort ;)
  6. Haha.. Bøyer meg i støvet. :P Trodde det var etterligning av Japan Auto sin No secret.. Beklager. :)
  7. Var jo veldig lik Japan Auto sin S15 "No secret", og ikke "Top secret" som vell er deres Supra.
  8. Proxi

    Pris på RS2?

    Etter mye prat med en kar som selv kjører S2 Avant, og som er Audimann delux, så har jeg lagt dette litt på is inntil videre, da mekkekunskapene mine ikke er på høyeste nivå.. Så ser ut å gå mot en Supra MK6 N/A istedet.. Ca. samme pris, bakseter, skjelden og gått rundt 70-80 000km.. Også er det trosalt en massiv Toyota, og bestandig hatt en drøm om Supra.. Så når de igjen går å få skilter på, så blir det muligens dette i første omgang.
  9. Proxi

    Supra NA-T?

    Okey.. Nei tenkte å handle fra Japan Auto isåfall.. :) Avgiften på TTen er jo en hel værden i forhold til N/A'en. Derfor jeg handler isåfall nettopp den, og kjøper komplett singelkit. :) Har fått med meg at det er litt småvanskelig det ja.. Men får håpet de for ordnet det til sommeren. :)
  10. Proxi

    Supra NA-T?

    Okey.. Mente Non turbo. Sorry. Har skjønt det sånn at med singel tåler innmaten ca. 300-330hk.. Men får se.. Hvordan er det å få skilter på disse kontra TT?
  11. Proxi

    Supra NA-T?

    Noen som kan forklare meg hva som egentlig er forskjellene på en NA-T og turboversjonen. Utenom motoren da. Vurderer å evt. kjøpe en NA-T, for så å turbokonvertere den. Må da bli mye billigere enn å kjøpe orginal turboversjon. Noen som har peiling på hva na-t ligger på i pris med hvite skilter? Og om det er noen som har noe erfaring med disse? 93-95mod (MT5?)
  12. Proxi

    Pris på RS2?

    Hei og hallo! Til sommeren vurderer jeg å klaske ut noen lapper for en RS2. Så er det jo det.. Finner jeg en? Rundt 170-180 000 kr, under 200 000km, og i fin stand.. Varebil selvfølgelig! Lar det seg gjøre for et fint eksemplar?
  13. Kanskje feilpostet, men hvor får jeg kjøpet komplette eller matter for å klippe til? Billigst mulig da det skal sitte på en fattigbil.
  14. Utrolig bra treff! Men ang. sand/steinproblemet så går det jo ann å leie inn noen polakker(ikke missforstå.) eller andre billige og effektive arbeidere som kan være der det i hovedsak kjører ut folk. Der ene har kost, og andre har gulflagg. Så hvis det nå kjører ut en og det blir stein på banen, så stiller ene seg ut og flagger mens andre koster. Og da merkes det jo når det blir stein på banen, uten at noen må ødelegge ei frontrute før at det blir gitt beskjed. Vanskelig og unngå utkjøringer, men med noen få billige mer i arbeid så kan det iallefall utbedres betraktlig. Og om man må betale 100kr mer i inngang/utstilling/kjøring så er jo det helt greit. Blir det bedre av den grunn, så betaler de fleste gjerne det. Tekninsk kontroll kunne kanskje ha blitt flyttet til utkjøringen til banen. Altså på parkeringen ved "vaskeplassen". Der er det jo masse med plass, iforhold til i pit'en der det er nok kaos med de som skal ut og inn av/på banen, og ikke minst publikum. Utenom dette syns jeg treffet var kanonbra. Det er jo småtteri som doene og alkohol som man bare må regne med. Kjipt at det er folk som bare kaster i fra seg flaska, men dette er i Nordland, og det kommer folk ned fra dalene og mange av de er ikke tam. :fuckme2: En ting til. Få åpnet gocart-banen, og leid ut gocarter? Det måtte jo ha blitt en kjempesuksee for publikum og mange andre.
  15. Ikke akkurat så lat og kjedeli en stasjonsvogn det der! ;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår