Gjest moore Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jaja, her er litt av utvalget mitt, ble ikke så mange bilder ikveld ettersom det ble litt mørkt og jeg var litt sliten. Menmen, her er noe å se på hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Pene bilder! :) ingen bilder av omegan min i sladd?send gjerne på pm til meg ,hvis du har:) mvh Christopher Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fete bilder.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Bildene gjenspeiler mye talent :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fusta Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Er det noen som fikk tatt noe bilder eller film av bilen min? -rød Ford Fiesta. kunne dere da sendt disse på en mail? På forhånd takk!!! Siter FUSTA racing det er fustastiskt. audioteam@home.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 haha.. hvorfor i helvete skal du ha bilder og film av den lille dritt-kjøringa di? Kunne prøvd den i revers iallefall da.......... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hvorfor skal du i det hele tatt bry deg med hvorfor han skal ha bilder? Drittkjøring? Hva vil det si? Om han vil se bilder av bilen sin, så må det være opp til han, uten at du skal kritisere han av den grunn. Unødvendig. Nesten like unødvendig som å begynne å spørre etter bilder i en tråd som omhandler et treff, ikke bilderequest det her gjelder. Og ja, unødvendig av meg å bry meg, men var ingen vits å kritisere han uansett. Siden Gulbrandsen_Racing kritiserer så mye, så regner jeg nesten med at han kjørte som en helt på det samme treffet. Så det kan du gjerne slenge ut noen bilder av. Skulle jeg likt å se. Spørre etter bilder av egen bil kan dere gjøre på PM mener nå jeg. Det var min mening. Så til poenget med denne tråden. Bildene er som alltid bra av deg, moore:thumb Enda ikke blitt skuffet over noen av bildene jeg har sett som du har tatt. Fortsett med å slenge ut bilder. Det liker vi (jeg):) Om moore ønsker, så kan jeg redigere bort det øverste jeg har skrevet. Ble bare litt provosert i de sene nattetimer:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Det må jo være mer bilder tatt? Og den vakre fiestan til Fusta racing der holdt vertfall drivverket ;) men litt enig , det er lov og prøve og rygge litt ;) Selv skal jeg nå dra og bytte bak dekk og foringer høyre side etter i går ;) Skifter for dekka også :???: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Er det noen som fikk tatt noe bilder eller film av bilen min? -rød Ford Fiesta. kunne dere da sendt disse på en mail? På forhånd takk!!! Haha. Fikk lættis når du dreiv på utpå der ass! Konge tute du hadde da! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hehe, reversen trur jeg det er greit han holdt seg unna. den tuta hadde nok større underholdningsverdi enn kjøringa, hehe. folk flest lo, så da er det greit davel? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hehe, reversen trur jeg det er greit han holdt seg unna. den tuta hadde nok større underholdningsverdi enn kjøringa, hehe. folk flest lo, så da er det greit davel? Lysshowet i grillen trimmet lattermusklene mine iallefall... Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har en bøtte med bilder, legger de opp når jeg kommer hjem :D Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har en bøtte med bilder, legger de opp når jeg kommer hjem :D Goodie-goodie.. Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 film? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 ??legg ut bilder filmer da folkens :)Æ Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg