oter11 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 brad doty sprintcar (monogram) mangler kun noen smådeler,og dekaler,så er den ferdig. mazda mx-5 (tamiya) er med i en konkuranse på et modelforum med dette settet,der alle skal bygge en mx-5 på 3 måneder. har lakket karroseriet med tamiya klar orange over gull base. understellet er lakket halvblank sort,mangler å lakke motoren,som skal lakkes med alclad ll aluminium. gjenstår endel jobb enda på dette settet vw golf mkl widebody(amt) dette skal bli en asfalt racer,her er det igjen myyyyye jobb,mye sparkling og mye banning. hjulbuene er ikke skjært ut enda,må finne ut hva slags hjul som skal brukes først. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Stillig, den golfen gleder jeg meg til å se mer av. Og gjerne vite litt hvordan du går frem for å gjøre dette. HAr litt lyst til å prøve meg på noe av det samme, men i enklere former. Lyst til å si litt mer om hvor denne MX-5 tingen foregår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hvordan går det med golf`n her da?..ser spennende ut den Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har fått gjort litt mere på golfen,men gjenstår mye forming av skjermbreddere,og hjulbuer. går nok med endel sparkel her ja. kommer også luftinntak på taket,og vinge på bagasjeluka. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 bruker du dremmel når du skal pusse det, eller pusser du for hånd? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 bruker slike: http://hiroboy.com/catalog/product_info.php?cPath=24_50&products_id=381 og sandpapir bruker du dremmel når du skal pusse det, eller pusser du for hånd? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Den golfen blir jaggu råå. :D Vil tro det er en del arbeid på den før den er ferdig ja. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 når du blir ferdig får du ta en tur til drammen på norwegian challenge Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 når du blir ferdig får du ta en tur til drammen på norwegian challenge denne blir nok ikke ferdig i år tror jeg,mye jobb igjen her enda,har fått gjort litt mere på den nå,men mye sparkling igjen Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jberntsen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hei. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt golfen? Leveres det som kit eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hei. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt golfen? Leveres det som kit eller? kjøpte den fra en svenske som skulle selge samlingen sin,ellers så er vel nesten bare på ebay du kan finne den. dette er et plastbyggesett i scala 1:25 Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hei kjempe kul golfen der. jeg lagde skjem-breddere på en el-camino engang den ble rå men jeg finner den ikke, så jeg ska lag meg en ny snart.. men lykke til du ha mye jobb foran deg... Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hvordan gikk det med den mx5'en? Få se no bilder nå! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Den kommer til å bli helt rå :thumb: legg ut bilder av golfen og mx5 ps hvor fikk du tak i den dirt racer (den røde med bur)husk :volvopower: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Den kommer til å bli helt rå :thumb: legg ut bilder av golfen og mx5 ps hvor fikk du tak i den dirt racer (den røde med bur)husk :volvopower: Er ikke lenge siden jeg så en på ebay.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg