auto82 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Når jeg kjører så nykker bilen min. Ikke sånn allverdens, men du kjenner at den smånykker litt. Bittelitt ujevn gange. Hva er feilen her tro? Går ikke motoren reint nok? Må den gå reinere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Du skriver ikke hvilken bil det er i tråden, men antar da det er Civic`en du snakker om. Skulle ikke være noen grunn til att den smånykker så du merker det nei. Ville kansje prøvd å sjekket plugger, pluggledninger, luftfilter og bensinfilter. Er det lenge siden dette ble byttet, kan feilen ligge her. Kan også være forgasser eller tenning som ikke er helt riktig justert. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 som regel lmm som lager sånt. vet ikke om det er lmm på din bil da. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hva er lmm? Kan det være vakuum lekkasje også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hva er lmm? Kan det være vakuum lekkasje også? luft mengde måler! kan også hende du går litt falsk luft bak lmm hvis den er i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Grunnen til at min nøkka litt ved pådrag var eksosgjennomgang i sylinder nr3 :( Enten brent stempel eller noe fuck med ventiler. I ditt tilfelle så regner jeg med at det er lmm, tett luftfilter, eller falskluft! Let us know Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Håper ikke det er dårlig kompresjon hvertfall. Eller what? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Nappa som fillern i banebil-sierraen min før jeg byttet plugger og pluggledninger. Det er jo i allefall billig om det ikke er det som er galt. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hørte foresten en ulelyd fra motorrommet. Jeg tok tak i en vakuumslange og klemte på den. Da ble ulelyden borte, men kom igjen med en gang jeg slapp. Er dette et godt tegn på vakuum lekkasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 spray med startgass der du tror det er lekasje og hør om bilen ruser seg. Har du tomgangsregulator? de kan også henge seg oppe slik at den nykker. henger gassen seg oppe? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Har ikke tomgangsregulator eller luftmengdemåler nei. Er forgasser motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Så dere tror at problemet er en vakuumslange som lekker altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 synes dette med startgass hørtes ut som et godt forslag... men kan også høres ut som dorlig justert forgasser... er som regel enkel og justere:) nykker den får den for lite bensin, får den for mye får du sot på pluggene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Justering av CO du tenker på da? Kan godt være den trenger det. For jeg bytta forgasser for ikke så lenge siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg