Gå til innhold

Min bil, Audi TT :)

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en del folk som mener de røde baklyktene på bilen min blir litt klæsj, og at siden alt annet går i svart/hvitt burde jeg finne mørke baklykter og..

 

Fant bare disse i så fall:

 

Utennavn.jpg

 

Personlig liker jeg at de røde lyktene bryter litt i forhold til resten men hva syns folket? Noen som kan modde mørke baklykter på den kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sorte "lexus" lyktene skal visstnok være noe gigantisk søppel. Vil du ha mørke baklys så bruk heller spray til å sote de med.

 

Hvis du vil gjøre noe med bakenden så ville jeg vurdert:

 

http://www.thettshop.co.uk/osir.asp?cat=3077&product=701517

http://www.thettshop.co.uk/osir.asp?cat=3077&product=701520

http://www.thettshop.co.uk/osir.asp?cat=3077&product=701535

 

Ellers så er ideen om å farge hele bakluka sort FORFERDELIG ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambo lilla er tøft det, men er mer sugen på candyrød;)

 

Men over til noe annet, bilen har en tendens til og fuske rett etter start. Ikke når den står på turtall, men med første gassdrag.. Kommer meg liksom ut av tunet uten problem, men når jeg skal akslerere på veien så fusker den, og gir svært begrenset/hakkete effekt.. Etterfulgt av ett par smell i potta, også går den som smurt igjen. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du grisekjørt livet av stakkars bilen eller? :-) Men alvorlig: kjedelig å høre det er ett problem med den. På en annen side: det er audi :-/

 

Rens luftmengdemåleren til å begynne med. Se om det hjelper. Det var borret hull i luftfilterboksen før jeg kjøpte den, og det var MYE møkk inne i den når jeg åpnet den og renset den. Fikk aldrig renset luftmengdemåleren da jeg ikke fikk tak på rett torx bits.

 

Eller så er det programmet (chipen) ganske aggressivt når det gjelder bensin tilførsel merket jeg, da det aldrig var noe problem å få den til å etter tenne. Far sin A4 1.8T var satt opp med nytt program og bensin regulator (eller hva det heter) og den fant de ut at fikk for mye bensin. Symptomene var at når du trykket ned gassen så var det plutselig som all effekt forsvant fra bilen, og den nesten ville kvele seg. Hamret du gassen rett i bunn da så gikk det bedre.

 

På en annen side så hadde jeg aldrig noe problem med det, så skulle det vært det så ville jeg også opplevd det når jeg kjørte den. Så rens LMM'en (du trenger en spesiell torx bit for å skru den løs), og fungerer ikke det så prøv eventuelt en annen n75 ventil som foreslått.

 

Og du har PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du grisekjørt livet av stakkars bilen eller? :-) Men alvorlig: kjedelig å høre det er ett problem med den. På en annen side: det er audi :-/

 

Rens luftmengdemåleren til å begynne med. Se om det hjelper. Det var borret hull i luftfilterboksen før jeg kjøpte den, og det var MYE møkk inne i den når jeg åpnet den og renset den. Fikk aldrig renset luftmengdemåleren da jeg ikke fikk tak på rett torx bits.

 

Eller så er det programmet (chipen) ganske aggressivt når det gjelder bensin tilførsel merket jeg, da det aldrig var noe problem å få den til å etter tenne. Far sin A4 1.8T var satt opp med nytt program og bensin regulator (eller hva det heter) og den fant de ut at fikk for mye bensin. Symptomene var at når du trykket ned gassen så var det plutselig som all effekt forsvant fra bilen, og den nesten ville kvele seg. Hamret du gassen rett i bunn da så gikk det bedre.

 

På en annen side så hadde jeg aldrig noe problem med det, så skulle det vært det så ville jeg også opplevd det når jeg kjørte den. Så rens LMM'en (du trenger en spesiell torx bit for å skru den løs), og fungerer ikke det så prøv eventuelt en annen n75 ventil som foreslått.

 

Og du har PM!

 

Hehe, nei har ikke grisekjørt iallefall.. Kjører mye roligere med audien en hva jeg gjør med volvoen merker jeg, redd for bilen vettu:)

 

Tror den får for mye bensin ja, så skal sjekke litt opp i det og så skal jeg få åpnet og sjekke filter og lmm..

 

Uansett tror jeg ikke det er noe alvorlig, er nok bare bagateller:)

 

Men alt i alt er jeg storfornøyd med bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår