Gå til innhold

Min bil, Audi TT :)

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Gratulerer, gratulerer!

 

Så det er du som kjører den bilen ja, ser den støtt og stadig på Voss. Første gang jeg så den i real life, så viste jeg at det var noe kjent med den, og så kom jeg på salgs annonsa. Og den vekker bra med oppsikt med en slik fargekombinasjon,(holdt på og kjøre i noen, når jeg så den parkert:P) men den mangler trekk på bakhjula =) =) men, men.. En kan ikke få i pose og sekk heller. Gratulerer nok en gang med RÅ bil!

Audi A4 2.8 Quattro

XAudi 80 1.8e Quattro

XAudi 80 1.8s

 

Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med fet bil! Må være en kjempegood følelse å kjøre hjem med en slik bil! :) Håper du holder den like pen som da den var i eiet til Vagen. Den bilen der fortjener mye oppmerksomhet og vask,polering osv fra din side! hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Halldor:)

Får nok mange nyskjerrige blikk etter deg i fjorden med den bilen her tenker eg.

 

Utrolig pen bil :)

 

Viste den til Hans Olav (Søskenbarnet ditt) Og han blei heilt i hundre her :P

Kunne ikkje skjønne at du hadde fått deg sånn bil.

 

Men som sagt, Gratulerer med nydelig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Halldor:)

Får nok mange nyskjerrige blikk etter deg i fjorden med den bilen her tenker eg.

 

Utrolig pen bil :)

 

Viste den til Hans Olav (Søskenbarnet ditt) Og han blei heilt i hundre her :P

Kunne ikkje skjønne at du hadde fått deg sånn bil.

 

Men som sagt, Gratulerer med nydelig bil!

 

Takk skal du ha:) Fikk mld av tante Åshild og greier da, med gratulasjoner så skjønte at det var du som hadde vist til Hans Olav og greier:)

 

Blir en del blikk ja, skiller seg spesielt ut i fjorden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett i signaturen din at du har kjøpt deg tt, men har ikke sett etter noen tråd om bilen, så fant først ut nå at det var du som kjøpte den fete tt`en..

siklet på denne jeg også når jeg skulle ha ny bil..

vi valgte samme merke vertfall.. :thumb

 

har desverre ikke sett deg i fjorden..

kunne tenke meg og ta en nermere titt på bilen!! kanon stilig bil!

 

har du nåkken fleire bilder du kan legge ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett i signaturen din at du har kjøpt deg tt, men har ikke sett etter noen tråd om bilen, så fant først ut nå at det var du som kjøpte den fete tt`en..

siklet på denne jeg også når jeg skulle ha ny bil..

vi valgte samme merke vertfall.. :thumb

 

har desverre ikke sett deg i fjorden..

kunne tenke meg og ta en nermere titt på bilen!! kanon stilig bil!

 

har du nåkken fleire bilder du kan legge ut??

 

 

Jepp, det ble TT på meg:) Bra fornøyd så langt:D

Er bare i fjorden i helgene, eller de fleste helger iallefall så plutslig en dag ser du meg:) Hvor holder du til da, Lofthus? Du som jobba på Hotell Ullensvang eller?

 

Har masse bilder, legger nok ut etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det ble TT på meg:) Bra fornøyd så langt:D

Er bare i fjorden i helgene, eller de fleste helger iallefall så plutslig en dag ser du meg:) Hvor holder du til da, Lofthus? Du som jobba på Hotell Ullensvang eller?

 

Har masse bilder, legger nok ut etterhvert:)

 

jobber på hotellet ja..

hvor bor du i ukene da? voss??

 

utrolig pen bil vertfall :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart en an norges peneste tt'er ja!! men hva med å ha Svart bagasjelokk også?

 

som de fleste andre fristet denne bilen meg også, men jeg har jo ikke så mye penger:(

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart en an norges peneste tt'er ja!! men hva med å ha Svart bagasjelokk også?

 

som de fleste andre fristet denne bilen meg også, men jeg har jo ikke så mye penger:(

 

Siden bakvinduet er såpass mørkt og følger de andre linjene syns jeg ikke det vil være noe pent med svart bagasjerom og. Dessuten vil det ikke harmonere siden deler av "stripa" over bilen er hvitt fremme og:) Men skjønner poenget, for bakparten er nok det kjedeligeste på hele bilen... Men vi får se hva som skjer fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår