vagen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Skal sette meg ned og lese det til middagen:) Takker for linker:) Hvordan ligger vi forresten ann med samco slanger og filter? Har vært litt sløv, så det ligger her :shake Skal prøve få ut fingeren en dag nå og få sendt det til deg. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har vært litt sløv, så det ligger her :shake Skal prøve få ut fingeren en dag nå og få sendt det til deg. Høres bra ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hatt en sur dag i dag, viser seg at jeg trenger ny cluch (9800,-(håper jeg slepper svinghjul, det koster 12.000,-)), sensor til pasasjerdøra (vet ikke pris - noen?) og styreenhet til sentrallås sannsynligvis (4000,- for bare delen)... Jævlig surt, snakker jo fort 20000-30000 kr her i reprasjoner.. Trenger tips til billig clutch (uorginal?), hjelp til styreenheten (kan det være noe annet?) og om det er noen som vet pris på sensoren til døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 mekonomen hadde dette på nettsidene sine, skjønte ikke helt nr. 2 der, mulig svinghjulet følger med? 05-622168600 clutchsett 3152.50 05-417001610 clutchsett med formontert svinghjul, uten utløserlager 8247.20 Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 mekonomen hadde dette på nettsidene sine, skjønte ikke helt nr. 2 der, mulig svinghjulet følger med? 05-622168600 clutchsett 3152.50 05-417001610 clutchsett med formontert svinghjul, uten utløserlager 8247.20 Takker, det hjelper på pengekassen:) Håper bare det er brukbare deler:) EDIT: Har tatt tl vett og bestilt time hos audi hvor jeg skal bruke orginaldeler:) Ikke spesielt dyrt der heller egentlig, ca. 3800 eks.moms + arbeid da:) Skal bli digg og få skiftet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hos Audi? dvs HMV Bilsenter? Btw, møtte deg ved granvinsvatnet sist fredag. Møter jeg deg imorra og kan tro? Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Dvs. HMV ja:) Du gjorde det ja, kjører ofte der. Denne helga er jeg på voss så du møter meg nok ikke... Neste helg gjør du nok:) Hehe... Gi en hils, se hvor forvirra jeg blir:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Montert Neuspeed å-flow filter nå, med sånn rustfri holder.. Men så følger det med ett lite minifilter, som jeg ikke helt ser hva skal kobles til? Noen som vet,evt. har bilder? Tar bilder til uka, har ikke kamera i helgen:) Skal også montere samco slanger til turboen i nærmeste fremtid, der er jeg heeelt grønn.. Noen som har gjort dette og kan gi meg en liten innføring? Evt. bilder her og:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Tror det skal være en slange/rør som gikk inn i org luftfilter boksen i underkant. Viss dette er tilfelle så skal filteret settes på den.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Tror det skal være en slange/rør som gikk inn i org luftfilter boksen i underkant. Viss dette er tilfelle så skal filteret settes på den.. Den orginale boksen er byttet ut med rustfri alu greier:) Skal få tatt noen bilder:) Hørte rykter om noe olje greier, men det er ikke på min bil i så fall.. Tror filteret jeg har montert egentlig er ment for 2000 modeller og nyere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Post samme spørsmål på vwaudi-club så får du nok svar raskt. Viss du er medlem der da. Men uansett så kan du jo prøve å søke etter det på forumet der. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Såg du var på Bryn Vidaregåande skule på Voss idag(går der) Fy faen for ein bil du har. Utrulig rå i virkeligheite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Det er ikke standard Eksos hale du har? Og hvor kjøpte du det V6 Eksos dekselet? Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Såg du var på Bryn Vidaregåande skule på Voss idag(går der) Fy faen for ein bil du har. Utrulig rå i virkeligheite. Takk:) Er på skole hver fredag nå i en periode så dukker nok opp der en del:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Det er ikke standard Eksos hale du har? Og hvor kjøpte du det V6 Eksos dekselet? Nei er sveiset på større endestykke.. Jeg har ikke kjøpt v6 dekselet, men tror forrige eier kjøpte det på http://www.thettshop.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg