le0n Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bilen: Audi TT 1.8 turbo, 180 hk 1999 modell, førstegangsreg. 11/1998. - Team Dynamics Driftz, 8,5x19" felger med 225/35 toyo proxes dekk - ap sportfahrwerke 40mm senkefjærer - dahlback resirk.turbo ventil - orginal audi v6 front - audi v6 eksos deksel - caractere grill - Bilen er orginalt sølvfarget, helfoliert med hvit og svart vinyl - MTM chip - Neuspeed p-flo air intake kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Var ikke noe kult i det hele tatt og se du kjørte vekk med bilen, men gjort er gjort... Håper du fortsetter og ta vare på den, og kommer til å være like fornøyd med den som jeg har vært! Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 grattis med ny bill...den er utrolig fin....synd det er så få som går fot det riktige stuket som denne Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Skal være snill med den jeg Vagen:) Selv om jeg kommer til og bruke den mer til hverdags så skal jeg prøve og holde den like fin som du har gjort..Den vekker iallefall oppmerksomhet, det har du rett i:) Morro det:) Flere bilder fra turen hjemover kommer til uka:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Grattis! nå har du iallefall etter min mening fått norges råeste TT ! har glana mye på de bildene som ligger ute av den ! du får ta godt vare på den og hold den like pen som sånn den ser ut på bilde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det skal jeg:) Selv om Vagen har tatt masse veldig fine bilder av bilen, så syns jeg den er like pen i virkligheten og... Og i tilleg syns jeg den var sprekere en forventet, og interiøret var finere en forventet så er stor fornøyd... På tur i helga, men på mandag skal jeg hjem og vaske:) Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Her er ett par bilder fra turen hjem etter jeg var og hentet bilen:) Midt på Hardangervidda.. Her fra Sysendammen:) Turen hjemover gikk fint den, bilen takler fint dårlige viddaveier:) Heldigvis ikke så altfor lav... Ikke noen sikre planer fremover enda, men tenkte jeg skulle kjøpe meg noen matter til bilen.. Biltema matter i nå, litt kjipe:) Ellers får vi se fremover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Grattis med norges mest spesielle TT ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ett par til, først ett fra Lærdalstunnelen på tur i helga:) Også ett fra i dag, bare vært på farten siden jeg hentet den så i dag skulle jeg endelig få vasket den.. Men det pissregna, men kan jo ikke la bilen være skittet så lenge heller:) Gamle bilen i bakgrunnen, stakkars står bare der;) Fikk litt stell den og da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Grattis med norges mest spesielle TT ;) Takker:) Blir en del oppmerksomhet ja, ikke helt vant med det men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Veldig rart, på en kjip måte, å se bilen hos andre. Men men... Sender TUV papirene i morgen! Leverte i vognkortet hos biltilsynet samme dag som du henta bilen, så om ikke så alt for lenge så burde du få brev fra de ang nytt vognkort. Og oppmerksomheten må du vende deg til! ;-) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Veldig rart, på en kjip måte, å se bilen hos andre. Men men... Sender TUV papirene i morgen! Leverte i vognkortet hos biltilsynet samme dag som du henta bilen, så om ikke så alt for lenge så burde du få brev fra de ang nytt vognkort. Og oppmerksomheten må du vende deg til! ;-) Det skjønner jeg godt, jeg kvir meg jo til og selge den gamle volvoen til og med.. Blir jævlig rart og se den kjøre vekk:( Men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Gratulerer med en utrolig vakker TT. Henter meg TT på torsdag selv, gleder meg som en unge :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 grattis! fete fargekombinasjoner som helt klart kommer til å vekke oppsikt her og der. men er jo seff ting jeg ville gjort annerledes som feks audiringer må man jo ha på en audi, og sånne greier over lyktene syns jeg bare er teit :D ellers var den knalltøff :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Blir rett og slett dårlig av å se bildene av denne.. Har så sinnsykt lyst på TT og den der er jo bare überpervers! Stakkars deg som har en sånn bil, om du vil kan vi godt bytte så du får A4 dieselhakkeren min :D Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg