volvo240v8 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hei har seg sånn at jeg har en volvo 240 v8. det som må gjøres er: koble til håndbrekk koble til gasswire(sveise brakett) koble til kick down wire koble til noe elektrisk til motor sveise litt ( er ikke så mye) sette på potter bytte olje på motor og girkasse fylle olje på bakaksel koble til staget fra girspak til automatkassa er vel ikke så mye mer.. dere som kan dette kom med pris på jobben og det jeg trenger vite:) msn: oleandre41@hotmail.com eller tlf: 48101531 Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ikke for å være frekk,men noe sier meg at du burde kjøpe deg noe annet enn 240 med v8, vis du ikke kan skru så mye selv.. hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Sorry OT, men marius, feit den stv du skal selge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ja vet. fatter kan skru men hakke tid å jeg gidder ikke vente:P hadde jeg kunne noe så hadde jeg jo gjort det selv. men spm er om noen gidder ikke om jeg må kunne selv:p Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Har du prøvd sjøl? Bytte olje f.eks er jo barnemat, bare å åpne pluggen og huske å sette den i etterpå, så heller du på ny.. Du bør jo prøve litt sjøl, koble wire osv er ikke det verste i verden.. Sveise braketter er jo greit og, for de skrur du bare av seinere hvis de sugde og sveisene var dårlige ;) Så lærer du litt underveis og greier.. Men skal ikke mase mer om det, siden du sa du ville ha hjelp.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 er fint og kunne ting selv egentlig. vet ikke hvorfor jeg ikke prøver:S men vil helst ha hjelp så den blir ferdig .. er en del fiks og må lakke bagasje osv. bedre å få det bra med en gang:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Du vil ikke ha noen til å gjøre det for deg, du vil ha noen til å assistere deg, slik at du lærer selv. :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hvor ligger svinndal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 skjønner att han vil ha hjelp jeg.. du føler deg ikke så høy i hatten om du aldri har sveist før feks.. og kanskje ikke har så mye kunnskap.. Og da er det i allefall en ypperlig sjanse til å følge med, og lære så man kan prøve selv neste gang :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 og etter ett søk fant jeg ut att svinndal ligger langt på sørlandet, ikke fryktelig langt fra moss Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 bilen står 1 mil unna moss:) rygge står den men jeg bor i svinndal. ingen som vil hjelpe? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Skjønner han godt jeg, jeg er ofte også i samme situasjon. Men når jeg trenger hjelp er det som regel jeg som gjøre "alt", bare med litt veiliedning. Eneste måten å lære ordentlig på :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 gjør det jeg klarer selv det ikke kan noen andre fikse:P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Ja sånn som sveising er ikke noe jeg kan eller vil lære fort heller da.. :p Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 nei sant det:p har fått en til å sveise og litt sånt nå:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg