Gå til innhold

Mazda 929i 89-mod byttest i annen bil

Ranger emnet


VeilSide

Anbefalte innlegg

Er litt "lei" 929`en nå og er åpen for å bytte den i en annen bil om noen ønsker det. Er åpen for det aller meste men gidder ikke bytte inn i noe prosjekt. Prisklasse bestemmer en selv men det er ikke akkuratt det med penger jeg tenker mest på. Vil bare prøve noe nytt og spennende ;)

 

Den er godkjent i ett år til. Noe rust på takluken og på den ene skjermen. Kjører på billig olje så den tikker pittelitt når den er kald men den har tålt en tur fra Stavanger til Sverige og tilbake igjen. Bruker heller ikke mye bensin :)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt "lei" 929`en nå og er åpen for å bytte den i en annen bil om noen ønsker det. Er åpen for det aller meste men gidder ikke bytte inn i noe prosjekt. Prisklasse bestemmer en selv men det er ikke akkuratt det med penger jeg tenker mest på. Vil bare prøve noe nytt og spennende ;)

 

Den er godkjent i ett år til. Noe rust på takluken og på den ene skjermen. Kjører på billig olje så den tikker pittelitt når den er kald men den har tålt en tur fra Stavanger til Sverige og tilbake igjen. Bruker heller ikke mye bensin :)

 

 

bilder av bilen? pris? intressert i å bytte i jetta vr6??

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm .. bilde ja ... Mr2Nyter`n, du fant noen bilder av bilen min med feila ;) Kan ikke du legge dem inn her. Veit ikke hvor på nettet dem er jeg.

 

Prisen på 929`en er vel sikkert ikke mere enn rundt en 10 000. Om noen vil bytte med en bil som er en smule dyrere så gjør ikke det meg noe for å si det slikt men er bilen beregna til å koste endel under så må jeg jo først se hvaslags bil det er snakk om.

 

Eneste "krav" jeg har er at bilen er kjørbar og gjerne helst i daglig bruk. Ellers er jeg åpen for det meste. F.eks Sierra eller Volvo er jeg ikke allverdens interesert i men om det er noe spesielt med bilen går det greit. Helst RWD men annet kan også gå ann.

 

Tenkte mest på om det var noen som kanskje trengte en sånnt grei 4 dørt bil men som kanskje har en coupe av noe slag eller en bil som av andre grunner ikke kan benyttest til ønskede formål. Men som sagt ... bare å fyre løs. Artig å bytte bil synes jeg sånnt en gang innimellom :)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm .. bilde ja ... Mr2Nyter`n, du fant noen bilder av bilen min med feila ;) Kan ikke du legge dem inn her. Veit ikke hvor på nettet dem er jeg.

 

Prisen på 929`en er vel sikkert ikke mere enn rundt en 10 000. Om noen vil bytte med en bil som er en smule dyrere så gjør ikke det meg noe for å si det slikt men er bilen beregna til å koste endel under så må jeg jo først se hvaslags bil det er snakk om.

 

Eneste "krav" jeg har er at bilen er kjørbar og gjerne helst i daglig bruk. Ellers er jeg åpen for det meste. F.eks Sierra eller Volvo er jeg ikke allverdens interesert i men om det er noe spesielt med bilen går det greit. Helst RWD men annet kan også gå ann.

 

Tenkte mest på om det var noen som kanskje trengte en sånnt grei 4 dørt bil men som kanskje har en coupe av noe slag eller en bil som av andre grunner ikke kan benyttest til ønskede formål. Men som sagt ... bare å fyre løs. Artig å bytte bil synes jeg sånnt en gang innimellom :)

 

 

da lurer jeg på om du er intressert i å byte i en jetta vr6???

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg er inne på det så har jeg også en Mercedes W126 som for øyeblikket står i veien. Den må nok hentes på tralle ettersom det nok vil ta lang tid før jeg får den inn på kontroll (den er ikke prioritert) og å kjøre på blå oblater er vel ikke noe særlig nå som det er gule som skal være på?

 

Den kan også byttest i noe artig eller selges som den står. Prisantydning 20/25k. Den har stått lenge så den går sikkert ikke gjennom EU-kontroll sånnt helt uten videre. Sikkert alltid noe som dukker opp på biler som har stått i over 1 1/2 år vil jeg tro.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt litt mere info om den først ;)

 

Bruker samme mailadresse og msnadresse : veilside (at) racefun (dot) net

 

Kan enten legge meg til der eller sende en mail med info og bilder så tar vi det derifra.

 

 

bare søk på dette forumet på jetta vr6 så finner du en del info, å bilder...

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår