sink Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Har der trua på ytre drivledd fra biltema, spare vel 500 på nbs, vag vet jeg ikke? Må skiftes fort.. :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 kan ikke skade og prøve :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 tror fred_stian på forumet her kjøpte det. funka greit, men slangeklemmene dems til mansjettene er en vits:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Både jeg og Einserfreak har kjørt med både indre og ytre ledd fra Tema på div. Einser GTI/GTD/16V og bitene holder (ev. ryker ikke noe fortere enn ledd fra andre fabrikanter). Så det er bare å kjøpe:thumb . For å få stramma monteringsbåndene (ikke slangeklemmer) trenger du verktøy 19-459 fra Tema. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 riktig, monterigsbånd var det jeg tenkte på! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Både jeg og Einserfreak har kjørt med både indre og ytre ledd fra Tema på div. Einser GTI/GTD/16V og bitene holder (ev. ryker ikke noe fortere enn ledd fra andre fabrikanter). Så det er bare å kjøpe:thumb . For å få stramma monteringsbåndene (ikke slangeklemmer) trenger du verktøy 19-459 fra Tema. :) takker for svar !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg