farlig Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 23 mm fremre krengingshemmer til volvo 700 og 900 selges for 400kr Dette er krengingshemmeren du trenger om du skal godkjenne turbomotor i 740. Det vil være en god oppgradering å bytte til denne om du kjører med f.eks 19mm fra før. tlf: 95 84 68 49 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 har du den fortsatt? dette er snakk om fremre stab stag? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Har du bilde av det? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg skal ha den jeg... :m'm: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 500 kr inkl. frakt Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg har staget fremdeles ja, og det er snakk om fremre stag. Altså staget under motor. Jeg kan treffes på telefon eller via PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg