Svends3n Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 går det an å bruke baksetene fra en corrado i en firedørs golf 2? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 trur d blir litt for kort Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 går ann det ja! blir som på 2 dørs. eneste at det blir styggere med mellomrommet som blir pga at baksetene ikke er like breie :) men alt kan fixes med litt skumgummi og trekking :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16VT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Noen som har corrado baksete i bilen sin her? kan dere legge ut bilde av festene til setene da? trenger dette litt kjapt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Noen som har corrado baksete i bilen sin her? kan dere legge ut bilde av festene til setene da? trenger dette litt kjapt Alt en trenger er lengre bolter...Tror du klarer å se det for deg Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16VT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Trenger vell også noe feste greier neders på setene? er hvertfall no festebrakett på setene der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 skrudde dem fast mot hverandre gjorde jeg.. har ikke testet skikkelig enda.. men ser bra ut hvertfall slik ser det ut foreløbig Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16VT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Okey, så stolene dine er egentlig bare festet helt øverst og foran ved sitteputene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Okey, så stolene dine er egentlig bare festet helt øverst og foran ved sitteputene? Jah.. og skrudd sammen med et flattjern under hvor festene er på begge stolryggene...Tror dette holder.. skal ikke annet enn lette 14izzer bak i der om noen i det hele tatt Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Skal til å montere corradobaksetene mine skikkelig nå.. Hva jeg gjør: 1. Spacer ut festene til seteryggen for så skru de fast i karosseriet.. Mener å huske at ryggen blir skjev om man ikke gjør dette.. (Vil ikke sveise pga avstand til bensintank) 2. Festene oppe på seteryggen bruker jeg lengre bolter (enkel sak) 3. Festene nede på sidene lager jeg ved å kappe en plate "U"-formet og skru den fast i plastikken som alleredet er der. 4. Fremme på setene passer jo perfekt i hullene som alleredet er der, så gjør ingenting der. 5. Sidene blir sikkert noe i glassfiber.. Håper dette hjelper:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg