Gå til innhold

jeg er den stolte eier av en "ny" forsterker

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tar meg selv i å drite i hele bilprosjektet.. Jeg har ikke TENKT på hvordan det går med Lexusen idag, jeg har bare tenkt på eksklusive Phoenix Gold forsterkere og hvor mange jeg kan kjøpe før jeg er blakkere enn jeg er nå og fri for plass i bagasjerommet... Ah. On that note:

Noen som har en god ide til hvordan man monterer 2 1507'er, 1 Outlaw og 1 Alpine MRV-T407 i samme bagasjerom? Det skal aller helst også inneholde 4 10" subber i kasse, 1 batteri, 1 kondensator og 1 CO2-tank..... Hmm..

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta i bruk hatte hylla. Eller stable forsterkere i høyden.. kaste ut reserve dekket blir jo fort obligatorisk når en skal ha med seg så mye.. hvor stort er egentlig bagasje rommet?

Ikke alt for stort. Stepphjul viker for batteri, kabler og kanskje en kondensator? =)

 

130606 - Lexus IS 200 013.jpg

 

ICE ICE BABY!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, regnet med det, måtte bare linke for sikkerhets skyld.

No need to say; jeg er blitt en kløpper på leiting på nettet etter det jeg vil ha! ;) hookers.ebay.co.uk for å si det slik! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!

knall!

 

Håper virkelig du får kloa i den Frankern :D

Innmari gøy å følge med på dette :D

 

Vet ikke hvor mange av oss folk i norge som har hatt muligheten til å ta på en Frank eller en outlaw for den saks skyld men jeg håper iallefall at EN av dem er med på en biltur sørover for da vil jeg gjerne plassere fingeren min på PG merket å si ... JEG har berørt Frank!

:heyyou:

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo tett stål vegg i mellom kupe og bagasje rom og.

Tja. Har jo skipose dersom du mener at lyden ikke kommer frem. Ellers er det masse plass! :) Har jo hattehylle og diverse annet der jeg kan stable ting! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel ikke det jeg hovedsaklig tenkte på. tenkte og foreslå det som jeg har tenkt og gjøre på min bil, jeg har nemlig et ganske greit stort hull på 30*63cm i stål veggen min. har tenkt og lage en baffel som passer tight inn der med to 10" som funker i små kasser. men nok om det..

 

Du må nok ta i bruk andre plasser enn bagsjen ja.. Et par forsterkere på en lakkert hattehylle er jo greit og se på:) om det er så veldig lurt i forhold til tyveri er en annen sak:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår