Gå til innhold

Grom kjøreklar 240/242 opp til 200.000kr søkes!

Ranger emnet


ss242

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja er jo bare gromdeler..hadde kjøpt den tvert hadde jeg ikke hatt det øsekaret jeg har nå....det er ikke turbo tromsø sin??

 

SHS Performance (Håvard Forzaa) så den i aksjon på ACR under Sommertreff;) funka helt greit;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TME: Var litt stressa på rudskogen pga ville få kjørt den siste tida, men håper du finner deg en go bil! Har jo god tid og vel? Er vel ikke så altfor mye kjøring nå før våren! :)

 

Har god tid ja...

 

Men nå dukker det jo opp noen aktuelle biler her. Synd den ikke var 2dørs men plinger på den imorgen

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god tid ja...

 

Men nå dukker det jo opp noen aktuelle biler her. Synd den ikke var 2dørs men plinger på den imorgen

Du burde vurdere den der sterkt ja, det er ikke mange andre 240ier å få tak i som har skikkelige better sånn som den der. Faktisk så har jeg ikke sett en eneste en... Den bilen der holder nå ihvertfall..

Bygge kostnaden på den bilen der tipper jeg er 200+

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet noe mer om den... 4link ol...

Sprutet er vel upp to date? Org modda innsug?

5 el 6 høl i kassa?

 

det ser ut som et org. modda innsug ja..men det holoder det..henrik bremsa jo 460hk med det på 1,7 bar..har samme innsug på motoren min og...kassa er en 5 trinns....tåler mer juling en det man greier og gi en bil på gata....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kassa trenger du ihvertfall ikke være redd for... Den tåler jo over 800nm konstant belastning...

Sprutet er jo det aller grommeste etter mi mening... CDI boksen er også grom... MSD kan gå en viss plass i forhold.. hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår