morbid Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hertz ampene kommer vel ikke før til sommeren mai/juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Pent! Hvor store er de mellomtonene? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jvorfor ikke kjøre alt i Hertz? Har ikke fått sett på prisene eller utvalget av amp'er da men, bare et lite spørsmål:) :pimp Det er fordi ampene ikke kommer før i Mai, og det er kun de dyreste desverre. Og de som er billigere kommer ikke før Juni/Juli.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Pent! Hvor store er de mellomtonene? Kjører med 4x6.5" midbasser, 2x3" mellomtoner og 2x1" diskanter.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Det er fordi ampene ikke kommer før i Mai, og det er kun de dyreste desverre. Og de som er billigere kommer ikke før Juni/Juli.. Da ble det helt sikkert genesis på meg.. ikke at det er en dum ting altså.. liker de små rakkerene jeg, kikka på 4 kanaleren på hamar og den er liten og søt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ikke kjør bassen din i 1 ohm, det vil forringe lydkvaliteten og suge unødvendig mye støm, Med de forsterkerne du har sett på så kjør de i 4 ohm og få pen lyd og nok pulver. Det er hverfall mitt råd. Og hvorfor selge èn bass for å kjøpe en monoblokk når du da ikke har noe å bruke monoblokka på?? Hvorfor ikke heller bare vente til du har råd til monoblokka og la bassen ligge så lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Stemmer Pål ! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Dette blir bra! Jeg ser at det er flere som har falt for Hertz :D Noen som vet noe mer om de kommende ampene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Da ble det helt sikkert genesis på meg.. ikke at det er en dum ting altså.. liker de små rakkerene jeg, kikka på 4 kanaleren på hamar og den er liten og søt.. :D Er det Serie 3 du har sett på eller? Har samme serie i min egen bil, og de er gode som gull!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 serie 3 ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Det er fordi ampene ikke kommer før i Mai, og det er kun de dyreste desverre. Og de som er billigere kommer ikke før Juni/Juli.. Er ikke de dyreste som skal slippes i mai... De dyreste forsterkerne kommer til slutt, etter HP og den rimelige serien... HP som kommer i mai vil ligge ifølge elettromedia rett under Audison LRx i prisklasse.. Anders, Pål ; correct me if i'm wrong :) BTW, Audison LRx hadde jeg valgt av de.. Er meget imponert over de.. Var litt skeptisk til LRx i 1 ohm jeg og, helt til jeg fikk prøvd det og fikk sammenlignet... Her er det stålkontroll... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ny amp er bestillt og det ble Genesis Serie 3 Five Chanel:) Skal til Rindal til Jonny å hente den på Lørdag, samt lytte til en Golf 2 med Alpine Type X og Genesis amper i. Kenneth kjenner vell til denne Golfen?;) Eller hva? Hehe..Kommer tilbake på Lørdag med litt bilder av ampen og litt bilder fra garagen til Jonny. Blir vell enten så jeg kjører 2xHX300D i 4 ohm, eller skifter over til HX300 i 2 ohm. Får se hva eksperten anbefaler. Nye dørtrekk er også bestillt og kommer iløpet av denne uka, samt et ark med Alcantara type Grå. Taket skal bli grått og a, b og c stolpene blir i sort vinyl:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kendo Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 bra valg av forsterker må jeg si... men den koster en liten penge også da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Da var alcantaraen kommet i hus, men ikke dørtrekkene desverre. Forbanna Blomdal!!! Bestillte de på Mandag, å ringte idag å de hadde ikke fått sendt de enda, skjønner ikke hva de folka soser med..! Plana var å begynne på dørene i helga, men det gikk såklart ikke. Ampen er kommet til Jonny, så den hentes imorgen. Må bare komme med et lite bilde av den, syns den var skikkelig nice;) Kommer med bedre og flere bilder imorgen..litt av vært kommer imorgen faktisk. Her er bildet av eska til ampen med ampen inni Her har vi selve ampen:D Alcantaraen og 5 blandebeger fra http://www.engenaudio.com hvert beger er på 7.5dl På jobben så snubla jeg over en aldri så liten 3-fasekontakt PS: Det er arbeidstelefonen som jeg har fått igjennom firmaet.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva tror du om amp valget mitt Kenneth? Du bruker jo Serie 3 selv, så jeg må nesten spørre deg som er "ekspert" på merket:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg