T0mmen Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Fikk en HX300D til et meget hyggelig pris så jeg valgte det istede, og det er det jeg kaller service. Har handlet bilstereo her og der før, men må si at jeg aldri har fått så mye bra service som hos http://www.installbay.no Jeg får hjelp både fra Lars, Pål og Anders på msn om bygging, råd og tips til alt jeg trenger hjelp til. Anbefales på det aller varmeste. Pakka blir sendt imorgen hos meg, så da kommer det bilder så fort alt er på plass:) Stay tuned.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ser fram til mer her. Men du skal ikke bygge mer i ''bagasjerommet''? Tenker da utsende messig. Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ser fram til mer her. Men du skal ikke bygge mer i ''bagasjerommet''? Tenker da utsende messig. Arne Joda, kommer bilder så fort jeg får noe eller påbegynner nye dører. Jo, bagagerommet skal også fikses men skal gjøre meg helt ferdig med dørene i første omgang. Tar en ting om gangen her! Ikke helt avgjort om hvordan det blir i bagagerommet enda uansett. Skal dempe litt til med Splen3015 i dørene, og da satser jeg på at dørene er ferdig dempet. Og hvis det blir noe til overs, skal resten av splen3015 i taket. Skal også legge 2 lag med vibroplast-m1 matter i taket, og det som blir til overs skal i bakdørene. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Kom til å tenke på noe her igårkveld. Vil det være det samme om jeg bare lager 2 baffelringer til hver midbass og legger de oppå hverandre og trekker fleece over? Eller må/bør jeg bruke støtter? Blir ikke noe vinkling denne gangen, så tror karnsje det er noe lettere? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Kom til å tenke på noe her igårkveld. Vil det være det samme om jeg bare lager 2 baffelringer til hver midbass og legger de oppå hverandre og trekker fleece over? Eller må/bør jeg bruke støtter? Blir ikke noe vinkling denne gangen, så tror karnsje det er noe lettere? Det er faktisk en bedre løsning.. Mer solid, og fører luften direkte inni døren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Det er faktisk en bedre løsning.. Mer solid, og fører luften direkte inni døren... Var det jeg tengte også. Lyden bil jo gå rett inn i døra da..Og blir jo mye solidere:) Tror jeg går for den løsningen.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Var det jeg tengte også. Lyden bil jo gå rett inn i døra da..Og blir jo mye solidere:) Tror jeg går for den løsningen.. Hvis du skal ha mdf baffler i direkte kontakt med døren MÅ du behandle mdf'en eller så vil den garantert trekke til seg fuktighet og bli ødelagt over tid. Gikk på den smellen selv i høst. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 tja, hva legger du i behandling da? Kan jo ikke komme her med råd uten å utdype hva du mener :P Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Dynke de i polyester burde være tilstrekkelig :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Dynke de i polyester burde være tilstrekkelig :) noe sånt, eller male dem mange strøk med lakk eller no.. Bare et eller annet som gjør at mdf'en ikke kan trekke til seg fuktighet. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ja, Anders sa også at jeg burde male dem med et eller annet slik at de ikke trekker til seg fuktighet. Får se om jeg velger MDF eller Spon, men å male dem er vell det samme? Bør vell gjøre det med Spon også? Tror karsje jeg skal flytte midbassene litt høyere opp også. Ventes også en pakke på 41kg fra Lars Engen nå:) Og Splen mattene kommer fra Pål i en egen pakke..Gleder meg veldig til Mandag nå:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Det skjer vel ikke noe før på Tirsdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Det skjer vel ikke noe før på Tirsdag :) Såklart:) Hehe..Da er ikke jeg hjemme. Er ikke hjemme før Fredagen neste helg, så da kommer det en del bilder ute på forumet. Hvis jeg ikke kjører hjem etter jobb på Tirsdag eller Onsdag og henter tingerne.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Det er nok lettest å bare dynke ringene i polyester mens du er igang med støypinga! Jeg gjorde det, og det kostet meg ingen ting... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Kun polyester, ikke med herder? Vil kun polyesteren tørke da? Da får jeg gjøre det da. Får jo 5L om ikke lenge, så det burde vell holde:) Blir ikke sååå mye som skal støpes denne gangen så.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg