zews^^ Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hehe..stemmer nok dette du:) Kjøpte den i Rindal, så det kan nok sikkert stemme ja du. Har også sett en del filmer av den og 2-3 andre kjøre i et grustak med denne RM'n. Men er totalt ribba, grunnet lillebror kjørte hull i blokka på den. Dro å kjøpte ny cross noen uker senere, som havna på e helt ny 06 KTM 250SX-F. Artige leketøy gitt:D Jeg har vært med på å lage de filmene ja. Synd med blokka, er slikt som skjer dessverre :( Og ja, det er virkelige artige leketøy, savner å ha en selv. Men nok offtopic fra min side. Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg har vært med på å lage de filmene ja. Synd med blokka, er slikt som skjer dessverre :( Og ja, det er virkelige artige leketøy, savner å ha en selv. Men nok offtopic fra min side. Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Oki. Joda, gleder meg først og fremst til at elementene kommer jeg. Nye planer er karnsje lagt. Vi skal maskere hele midbassen og mellomtonen, skru de fast, og sparkle opp et lite spor som de kan felles ned i:) Dette var det Kenneth som kom med. Vanskelig å forklare, men vi skal bygge opp litt rundt elementene, så det blir en ganske fin og gjevn kant rundt dem. Men dette må vi vente med til alt kommer på plass i hus.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Rizla: Mener du at TRA 1000.2 skal holde til mine 2x12" HX300? Eller burde jeg gå for 1400.2 for å få utnyttet dem fullt? Eller vil en 1000.2 gjøre det også? Regner med det blir 1000.2 på frontsettet iallefall nå:) Og da sitter jeg med å velge til subbene.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Etter litt titting nå, så har jeg kommet frem til at en TRA 680.4 amp yter jo mer i brokoblet modus enn hva en 1000.2 amp gjør i vanlig 2 kanalsmodus i 4 ohm? Vil ikke dette fungere bedre med 2x340wrms i 4 ohm, brokoblet, enn 2x250wrms i 4 ohm vanlig modus? 680.4 yter 4x85w 4 ohm, 4x170w 2 ohm og 2x340w i 4 ohm brokoblet. Og heller kjøre dette oppsettet, 680.4 på front og 1000.2 på subbene? Rizla, Engen, Pål eller Anders? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Etter litt titting nå, så har jeg kommet frem til at en TRA 680.4 amp yter jo mer i brokoblet modus enn hva en 1000.2 amp gjør i vanlig 2 kanalsmodus i 4 ohm? Vil ikke dette fungere bedre med 2x340wrms i 4 ohm, brokoblet, enn 2x250wrms i 4 ohm vanlig modus? 680.4 yter 4x85w 4 ohm, 4x170w 2 ohm og 2x340w i 4 ohm brokoblet. Og heller kjøre dette oppsettet, 680.4 på front og 1000.2 på subbene? Rizla, Engen, Pål eller Anders? Dropp brokobling av 4kanaler til frontsettet, du trenger litt headroom til transientene om det skal låte bra. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Dropp brokobling av 4kanaler til frontsettet, du trenger litt headroom til transientene om det skal låte bra. Mvh Dag Johansen Oki. Da får jeg spare og spare da. Har et depositum som skal betales samt en mobilregning, så jeg får se hva jeg får råd til. Ang kassa, så trenger du ikke lage den (enda). Skal se om jeg får laget en selv først:) Så bare kom med målene når du er ferdig du.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Oki. Da får jeg spare og spare da. Har et depositum som skal betales samt en mobilregning, så jeg får se hva jeg får råd til. Ang kassa, så trenger du ikke lage den (enda). Skal se om jeg får laget en selv først:) Så bare kom med målene når du er ferdig du.. Mål ja, ble ikke så enkelt, for man må ha plass til refleksrørene i fremre kammer og da blir det litt merkelige yttermål på den kassa. Men jeg har et nytt design som vil fungere bedre, bare ikke så lett å forklare. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Mål ja, ble ikke så enkelt, for man må ha plass til refleksrørene i fremre kammer og da blir det litt merkelige yttermål på den kassa.Men jeg har et nytt design som vil fungere bedre, bare ikke så lett å forklare. Mvh Dag Johansen I det fremfre kammret? For at de skal få til å gå opp i hatthylla? Forklare? Paint?:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 I det fremfre kammret? For at de skal få til å gå opp i hatthylla? Forklare? Paint?:D Sett ovenifra. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Sett ovenifra. Mvh Dag Johansen Ser bra ut. Men den streken over magnetene? Har du funnet mål på denne tegningen/kassemåten? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Idag har jeg dempet opp dørene på nytt igjen. Eneste som står igjen er å avstive hullene som er i døra mi, så hvis noen har noen ideer så kom gjerne med dem:) Ble litt forskjell me 1 lag og 2 lag ja. Skal til med Splen-3008 når jeg får råd igjen nå, så blir det vell andre boller tenker jeg:) Skal prøve å få filmet et lite filmklipp av dempede dører og ikkedempede dører (bakdørene).. Før Etter Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ja idag har vi lagt det siste laget med sparkel, som er vanlig polyester sparkel. Dette skal pusses ned imorgen, så kommer med nye bilder da:) Ja vet det blir mye sparkel og karnsje litt mye jobbing:D Men hva er ikke bedre enn et veldig bra resultat? Ingen som har ideer til avstivning i hullene på dørene mine?:( Pussestøv? Hæ? Hvor? Har bare ikke rydda etter jeg begynnte med dørene.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Her kommer dagens lille update. Sto hjemme hos meg å pussa ned dørene, men Kenneth ble så lei av at den aldri lada opp nok luft så vi tok turen på jobben hans og pussa ned dørene der:) Der sparte vi oss fra 1 time til 20 min på nedpussing av dører. Og resultatet ble også ganske bra:) Nå syns jeg det begynner å ligne noe iallefall. Eneste som gjenstår nå er å vente på elementene så vi får montert de, og bygd opp rundt dem med sparkel så vi får en liten "nedfelling" av de. før vi begynnte å pusse ned ene døra idag Vi ga opp, og dro hit istede, jobben til Kenneth.. Arbeidsplassen vår:) Den ene døra ferdig, etter VELDIG kort tid.. Dør 2 påbegynnt.. Den også, ferdig etter veldig kort tid.. Her er maskineriet vi brukte til å pusse. Funka veldig bra, vurderer nesten å kjøpe en selv:D Type.. WOW.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Etter en liten prat med Anders (autod), så har vi kommet frem til at jeg skal ha Hertz logoen på dørene mine. Har hadd dette i hodet en god stund nå, at jeg skal ha en logo der, men ikke vite hva. Men Hertz logoen hadde jo vært knall å brukt i dørene. Diskutert litt priser osv, men dette er ikke noe jeg skal komme ut med nå. Når det blir så jeg drar sørover så vi får gjort dette vet jeg ikke. Men over nyttår en gang regner jeg med det blir. Er ikke noe vinterbil jeg har akkurat, så må bli en gang det er minst mulig snø:D For her oppe er det 0 snø, og opp til 10+ grader enda om dagene:) Legger også ut et par bilder av bilen til Kenneth, han som pusser og sparkler dørene mine. Er en 1993mod Audi 100 2.5TDI med MEGET påjusteringer (host hark) Lakkert og bygd bakfanger selv. Kommer med bilder fra baken på den senere.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zh- Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Blir bra dette Tommen ;) Kan bli bra med hertz logo på dørene ja! -Hans Ola Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg