T0mmen Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Bare å gi meg baksetevinkelen, høyde under hattehylle og bredde mellom støtdempertårnene det så kan jeg gi deg mål. Mvh Dag Johansen Den er god, kommer tilbake med målene iløpet av kvelden.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Se her ja, nå ser det virkelig bra ut! :) Det er godt å se at du gjør det litt lettere for deg selv med at du tilpasser glassfiberduken litt mer før du slenger på polyester. :) Hvordan kan døra ha dratt seg? Har du lagt for store lag med glassfiberduk? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Se her ja, nå ser det virkelig bra ut! :) Det er godt å se at du gjør det litt lettere for deg selv med at du tilpasser glassfiberduken litt mer før du slenger på polyester. :) Hvordan kan døra ha dratt seg? Har du lagt for store lag med glassfiberduk? Den siste døra fikk MYE dårligene passform iforhold til den første døra. Men feilen er nå rettet opp:) Begynnte så vidt med glassfibersparkel nå ikveld, men gikk tom, så skal fortsette imorgen. Passforma på begge dørene er så å si akseptabel nå. Klipsene går på og alt sitter bra:) Oppdateringer kommer imorgen kveld! Feilen rettet "ned".. Puss puss puss til du får en suss Sparkling pågår.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ååååh, det blir så bra. Jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til å se døra ferdig trekt med elementer! Det skal jeg love deg er en fin opplevelse. :) Du er virkelig glad i arbeid du... Hvorfor bruker du glassfibersparkel istedetfor lettslipt vanlig sparkel? Jeg trodde du allerede hadde gjort det stivt nok med duken og polyesteren. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Greit at du/dere gleder dere, men hva tror du jeg gjør?? Maser omtrent på Anders hver dag om han har hørt noe om pallen(e):) Lurer på hva de midbassene klarer å gi ifra seg av bass jeg?! Legger et strøk med glassfibersparkel for sikkerhets skyld. Ska gå over med finsparkel iløpet av uka..Regner med å være ferdig med sparkling til om ikke mange ukene. Så er det bare trekking som gjenstår. Ser for meg det kan bli rene helv****.. Takker for ros;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Følger nøye med på denne tråden din T0mmen ! :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmollan Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 gla du har fri for tia Tommen?:P Lure på om æ tar mæ æijn tur bortom imorra, har så frøktli lite å jørra... Siter Vegar Mollan Omega '94 2.5V6 Ktm Duke 2 '02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Er fryktelig spent selv når det gjelder å få ferdig disse trekkene. Skal nå prøve å tilpasse dørtrekket på førersiden, og se om passforma ble bedre:) Takker for det Bardia:) Vegar: Bare å ta turen innom det, er jo hjemme i garagen dagen lang så..Kenneth og Steffen kommer også iløpet av kvelden og fortsetter med sparklingen. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Da har jeg prøvemontert begge dørtrekkene og passformen var ganske bra:) Her er noen bilder ferdig montert, slik som oppsettet blir.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Her karnsje en løsning på kasse bak i min bil, Dag? Dette er mikset på 1 sek i Paint da, så er veldig dårlig. Men tror du løsningen vil funke? Skal forestille en bandpasskasse dette da.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Her karnsje en løsning på kasse bak i min bil, Dag? Dette er mikset på 1 sek i Paint da, så er veldig dårlig. Men tror du løsningen vil funke? Skal forestille en bandpasskasse dette da.. Det tror jeg kan bli bra, spesiellt om du bruker glass i veggen ut mot bagasjerommet!:) Eneste ulempe med en sånn kasse er at det begrenser lengden på porten. Bare for ordens skyld; det er HX300D du skal ha? Altså dobbeltspole? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 ]Det tror jeg kan bli bra, spesiellt om du bruker glass i veggen ut mot bagasjerommet!:) Eneste ulempe med en sånn kasse er at det begrenser lengden på porten. Bare for ordens skyld; det er HX300D du skal ha? Altså dobbeltspole? Mvh Dag Johansen Ja, plana var karnsje å bruke glass i veggen mot bagagerommet. Begrenser lengden på porten? Inni eller utanfor kassa? Enten HX300D eller HX300. Skal jeg bruke H1 ampen blir det HX300D, skal jeg kjøre SS TRA 1400.2 forsterker blir det HX300. Hvor tykkt glass bør brukes? Tengte også å bygge forsterkerne ned i hjulbrønn, på skrå med f.eks et glass på hver amp på 30x30cm. Så man ser kun den mindtre del av forsterkerne:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ikke de store forandringene fra dagens jobb iforhold til igår. Men har fått lagt på et ekstra lag med glassfibersparkel, slik at vi får bygget litt mer, og får gjevna ut litt på trekkene. Dette skal pusses ned om ikke mange dagene, og gå over med combi sparkel:) Kenneth er veeldig glad i snus:D Lol! Dette er da han som sparkler/pusser dørene mine.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Her har du noe mål Dag. Dette er da max mål. Men du må lage kassa etter at hvordan den skal spille best mulig. Og porten tatt i betraktning inn mot midtarmlenet. Eller kom med noen andre forslag på kasseform:) Bredde: 90cm Nedre dybde: 55cm Øvre dybde:45cm Høyde: 41cm Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Kenneth er virkelig glad i snus ja, jeeezuz... Ser rått ut dette, ble noen brutale dører dette her. Ville trodd at lyden i førerposisjonen skulle bli gansge "in your face" for å si det slik. Spennede å se hvordan det ferdige resultatet blir... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg