hercem Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Får man tak i skruer som er ment for skilt? Altså ikke vanlig bolter med mutter? Jeg var på Torshov bilrekvisita i går og der hadde de bare vanlig skruer og muttere. Jeg tenkte jeg skulle prøve å få festet skiltet foran på bilen. Hadde vært greit om jeg hadde fått noe som så greit ut og som var enkelt å løsne. Tenkte jeg skulle stikke innom Biltema etter jobben i dag for å se om de hadde noe jeg kunne bruke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Det vanlige er vel på bruke treskruer, også har man en slags plastikkforing i skilt-hullet i plastikken som man skrur skruen sin inn i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 hvorfor ikke bare bruke borrelås ? man får kjøpt det, men er ikke sikker hvor... hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Jeg kjøpte borrelås hos Torshov for en stund sia. Den satt som faen helt til den blei våt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Ble til at jeg kjøpte noen rustfrie skruer på Biltema. Har ikke fått festet det enda. Har tenkt meg en tur på Jessheim i kveld og snuten der er jo ikke mye snille. Vurderer om jeg bare midlertidig skal feste det i nettingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg