Frakk2000 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hvis det er solgt via en forhandler, så har du et TONN med rettigheter :) Her er det bare å klage i vei! Ta det via forhandler! De er pliktige til å opplyse om slike ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Snakk med selgeren du, er nok en reklamasjons sak det der ja. Godt at du fant det ut, og håper du får rask og god behandling. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Da har jeg vært innom og sjekket hva det feiler lakken min. Og tror du ikke at den er opplakkert?!?! Og det sa jo ikke han tosken jeg kjøpte den av:chairshot Ikke har han sendt med noe kvittering til meg heller, så jeg kan klage på holdbarheten. anger2 Bør jeg ringe han som privatperson, eller skal jeg snakke med selgeren som solgte den for han? Regnet med at du ville finne ut at den var lakkert i etterkant. Kjøpte du bilen hos privatperson eller hos forhandler? I tillegg, bli medlem idag: NAF! Bare advokathjelpen er vel verd pengene. Dessuten får du veiihjelp uansett hvilken bil du kjører. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg