Sokki Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ja som sagt så trenger jeg informasjon om dette: Passer Audi B4 deler til B3 eller hvordan er det? Tenker ang bodykit osv.Stive dempere etc etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Spørs litt an hva slags deler du tenker på da. Dempere passer over, men hvis du skal handle nytt er det jo like greit å handle understellsdeler til riktig bil i utgangspunktet? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Ja som sagt så trenger jeg informasjon om dette: Passer Audi B4 deler til B3 eller hvordan er det? Tenker ang bodykit osv.Stive dempere etc etc Vist du tenker på faclift deler (panser, skjermer osv) Så lurer jeg også på det. Har du planer om dette på en b3? vet du hvordan festene er? Men å sette f.eks front skjermer fra b4 på b3 vil se rart ut, fordi hjulbuene på b4 er bredere. Så blir litt feil når det er breiere foran enn bak :iconsm Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Alt av front-deler passer over. Synes ikke det blir så rart, i værste fall kan du sveise inn nye buer bak.. Bilder av min forrige '88 90Q, med '94 S2-front. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg