dunderdo Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Fant et turbokit til polon min da. Pris ca 35000,-Står at det skal gi 160hk da, synes dette var litt stor økning, er jo 75hk orginalt. Noen som vet om motoren vil tåle dette dersom dette er riktig?? Tenkte tut og kjør jeg og forsterke det som ryker:D hvor fant du det turbo kittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Uansett må du ha ny girkasse, men får du til dette er det helt rått! Det er drømmen min også, dra til tyskland og få TUV på motor og air... Men det skjer nok ikke. Dvs hadde kr rulla i store mengder inn på konto så hadde du fått "konkurranse" ,men du er nok ganske trygg øverst på Polo tronen :-) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Var en step by step guide til 1,8t i polo6n i vw speed for en stund tilbake.. har bladet ettellerannet sted.. Kan se om jeg får scanna det om jeg finner det.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 tru det er like greit og turbokonvertere elr ha på kompressor ja... 1,8t er vist en deeel styr:motorfeste,gearkasse,drivledd osv mye som må tilpasses å spes.laget... har selv 1,416v som jeg hadde planer om turbo på,men det kittet som jeg har sett på vil ikke gi mer enn 150 hk v 0,7 bar og koster ca 30 lapper... Har snakket en del med noen dansker over mail,som anbefaler komp. det koster ca 15-18 lapper for "gjør det selv" kit og 30k vis dem sku montere det,da får du garanti osv ferdigt montert og chippet...Han sa bla "den vil gå meget hurtigt":) så vis jeg jobber hardt mot jul så regner jeg med feriepengene mine neste år blir liggende igjenn i en tuning garasje i danmark cheers Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 fant du guiden fra bladet eller(((((((((((((( SilverPolo6nGTI120hk )))))))))))) kan være noe for mg også me en turbo under panseret!!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Fant bladet, men mangler scanner Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hva med en 1,6 16v med turbo ? Passer i det minste ... Da skulle vel rundt 200 hk være realistisk med noen skikkelige stempler og staker.. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hva med en 1,6 16v med turbo ? Passer i det minste ... Da skulle vel rundt 200 hk være realistisk med noen skikkelige stempler og staker.. Skal du ha 1,6L er det å anbefale å bruke AFH 1,4L 16v blokken som basis, da den har bedre vinkler i toppen og bedre "valvetrain" :D Rådene i 1,4L og 1,6L motorene er notorisk dårlig og bøyer seg før du treffer 180. Veiven kan du ta fra Polo 1,6L Med skikkelige råder og stempler i denne blokken, kammer og lett portet topp klarer du nok lett 240-250 hk med Garret sin GT25/28 turbo. Hva gearkassen tåler er en annen sak Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Girkassen som blir hoved problemet her ja... Og å få bygget denne motoren komme kjapt på like mye peng som en 1,8t ??? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 mye billigere om du kan å skru selv tipper jeg..men som sagt,få deg ett klippekort hos en forhandler som har gearkasser å drivledd på lager... polo kasser suger..:( i know :hammer Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Går det ikke ann å få noe innmat i de kassene som tåler mer fra noe løps bil eller noe slikt ?? disse cup bilene må vel ha bedre kasser ? Tdi kasse tålver vel mer ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Går det ikke ann å få noe innmat i de kassene som tåler mer fra noe løps bil eller noe slikt ?? disse cup bilene må vel ha bedre kasser ? Tdi kasse tålver vel mer ? Cup kassene tåler ikke mye mer, eneste forskjellen er sperren. Den gjør at du ikke spinner på et hjul, noe som sliter veldig på kassene. Kan få tak i kasse fra løpsbil. Kassen fra Skoda Felica Kit Car passer, men er bare laget 20 Felicia med denne kassen. Sist jeg så en til salgs kostet den 8200 euro nyoverhalt. TDI motorene i Polo er "3 sylinderet" 1,9L Golf TDI motorer og de bruker Golf kassene som ikke passer på de mindre motorene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 betalte 600kr for nytt ytre drivledd. møller skulle ha 2100kr, storfornøyd jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polowilliam Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Fant et turbokit til polon min da. Pris ca 35000,-Står at det skal gi 160hk da, synes dette var litt stor økning, er jo 75hk orginalt. Noen som vet om motoren vil tåle dette dersom dette er riktig?? Tenkte tut og kjør jeg og forsterke det som ryker:D http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_61&products_id=745 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Dahlback står parkert utenfor jobben min nå med traileren og Golfen inni hehe m'm Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg