Ultronic Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hei Var å prøvde en A4 1,8T Multitronic i dag. Var vel en 2001 modell. Den var gått 124000. Bilen var morsom å kjøre, men 1,8l med 150hk gikk vel ikke så bra som jeg hadde trodd. Er dette er bra bil?`Vurderer å kjøpe den. Bruker den mye bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultronic Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvordan er driftsikkerheten? Er vel bra? Har hørt at det har vært mye tull med A4 før 2000. Er det dyrt å eie Audi (tenker da på service/reperasjoner)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Multitronic er jo som å kjøre scooter.. Ellers er vell kvaliteten til Audi mye bedre nå, enn den var før! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hei Var å prøvde en A4 1,8T Multitronic i dag. Var vel en 2001 modell. Den var gått 124000. Bilen var morsom å kjøre, men 1,8l med 150hk gikk vel ikke så bra som jeg hadde trodd. Er dette er bra bil?`Vurderer å kjøpe den. Bruker den mye bensin? Lavtrykksturbo med automat er jo ikke akkurat noen rakett da, men heller en bil for komfort og grei akselerasjon. Vet heller ikke hvordan multitronic-kassa tåler effektøkning. Hvis målet er en rask bil ville jeg kjøpt manuell, ellers er dette sikkert en fin bil med en motor som flytter bilen greit. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultronic Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Går denne på Blyfri 95 eller 98? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg