Rotary Rocket Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Som tittel sier , trenger dynamo , passer sikkert overens med en del andre modeller også , så ta kontakt om du skulle ha noe . Forhendsvis i Drammensområdet +/- noem mil selvfølgelig . Mvh Alex.S 97629079 Siter No Pistons - No Valves - No Problems RE-tek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotary Rocket Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hallo " Volvo245TIC " Fikk Pm`n din , prøvde sende svar men det gikk ikke siden pm innboksen din er full . Siden ikke lå ved noe tlf etc , så prøver jeg oppnå kontakt på denne måten . Mvh Alx.S Siter No Pistons - No Valves - No Problems RE-tek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotary Rocket Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Bump . Ingen som har dynamo for salg altså folkens . Kom igjen . Mvh Alex.S Siter No Pistons - No Valves - No Problems RE-tek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Bump . Ingen som har dynamo for salg altså folkens . Kom igjen . Mvh Alex.S mulig jeg har noen liggende... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotary Rocket Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det hadde vært tipp topp mr ! Ta kontakt , eller skriv tlf nummer , så ringer jeg deg . Mvh Alex.S Siter No Pistons - No Valves - No Problems RE-tek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det hadde vært tipp topp mr ! Ta kontakt , eller skriv tlf nummer , så ringer jeg deg . Mvh Alex.S jeg burde finne fram en først... men jeg får ikke sjekket dette før i morgen da jeg har et eget lager hvor jeg har deler.. sender pm med tlf nr. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotary Rocket Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Takk for det mr ! Siter No Pistons - No Valves - No Problems RE-tek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotary Rocket Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Da takker jeg # 2r-e-rik # for og kjapt ha skafft meg en ny dynamo til min kjære 244 ! Bilen lader som aldri før ! Suverent ! Mvh Alex.S Siter No Pistons - No Valves - No Problems RE-tek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg