|plumbo Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 240tic Jeg spillte høyest i min klasse på DB-Drag, 139,5 DB. så ingen som spillte høyere untatt den blå db bilen, vant klassa mi jeg og ( var bare jeg som stilte :P) street a ( jeg hadde den blå corollan med sølv dekor på :P) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 aha, gratulerer, men spilte du over 139,5 da?:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 får se når den nye kassa er bygd og subbern er spilt inn kjørte subbern i 4 ohm nå men har kobla den ned til 2 så nå yter forsterker n 1600W på en 12" hvis jeg ikke husker feil . har vært oppe på 140.4 men det var med 2 alpine type r 12ere på snertingdaln under pink racing treffet . med den 12" ern jeg har nå satser jeg og kommer over 140 med rett bygd kasse og litt mere strøm ;) link til stats jeg har spilt : http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=58957&Season=2007&Page=5 Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Spotta en blå Ferrari vet ikke hva mer ved et hus opp midt på CC. Svingte om bortenfor purken. Men det var en eldre type. Hvor de er litt mer kantete enn nå. Ligner litt på 348, men med runde lykter bak. Og ikke slike gitter foran. Noen om har spec på denne? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 får se når den nye kassa er bygd og subbern er spilt inn kjørte subbern i 4 ohm nå men har kobla den ned til 2 så nå yter forsterker n 1600W på en 12" hvis jeg ikke husker feil . har vært oppe på 140.4 men det var med 2 alpine type r 12ere på snertingdaln under pink racing treffet . med den 12" ern jeg har nå satser jeg og kommer over 140 med rett bygd kasse og litt mere strøm ;) link til stats jeg har spilt : http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=58957&Season=2007&Page=5 Men spilte du høyere enn 139,5 ? ellers er det vel likt resultat ? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Pen Seat spottet på Gjøvik i går sånn rundt 4 tia.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Eiern tror visst at han har 500+... med orginal eksos?! Vet ikke helt å stort det er, men med 500 hk burde man vel ha rimelig grei størrelse? Så hvertfall ut som orginale endetuter på den Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elDiablo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 (endret) . Endret April 16, 2011 av elDiablo Siter Live hard, die young!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudsengen Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hva faen er det du prater om?? trur du jeg er IDIOT??Tror det er på tide med en liten oppklaring her, siden det er så mange som "vet ALT". For det første: jeg (Ola Gårdsrud) er erier av denne bilen sammen med Kent Nilsen. Og at dere driver å sier at det ikke er noe veldig rått har jo rett! Det er jo dere som tror at det er verdens værste bil, slik at dere blir skuffa når den ikke lever opp til forventningene deres! JA! det er 250 hk i den! den er stort sett orginal enda. orginal eksos også! MEN det kommer mere etter hvert! Jeg er ikke den typen som liker å kjøpe ferdig bil. mye bedere å kjøpe noe som man kan bygge videre på. Så det kommer eksos, mere hester og annen dekor etter hvert! Og når er det bilen har "kappkjørt" med noen m3?? Ingen av oss husker å ha kjørt om kapp med en m3.. Mulig at det har vært en m3 som har dratt ifra ved vandlig kjøring, men da kunne han vel ha sagt ifra at han ville kjøre om kapp!!:):) For det har sitti 10 år gamle dekk på bilen som er beinharde og morkne, og det er ikke morsomt å kjøre idiot med!! Helt klart åpen for ideer og kritikk her så lenge det er konstruktivt!! Greit å få oppklart detta v.... onfiredevi onfiredevi onfiredevi onfiredevi Siter OMC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Bare quoter eiern av en viss oransje plastikk BMW som er med i Staoil-gjengen på Gjøvik som kanskje har mista litt oppmerksomhet etter at du tok over :blah: Så dem bare farer med BS eller? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hva faen er det du prater om?? trur du jeg er IDIOT??Tror det er på tide med en liten oppklaring her, siden det er så mange som "vet ALT". For det første: jeg (Ola Gårdsrud) er erier av denne bilen sammen med Kent Nilsen. Og at dere driver å sier at det ikke er noe veldig rått har jo rett! Det er jo dere som tror at det er verdens værste bil, slik at dere blir skuffa når den ikke lever opp til forventningene deres! JA! det er 250 hk i den! den er stort sett orginal enda. orginal eksos også! MEN det kommer mere etter hvert! Jeg er ikke den typen som liker å kjøpe ferdig bil. mye bedere å kjøpe noe som man kan bygge videre på. Så det kommer eksos, mere hester og annen dekor etter hvert! Og når er det bilen har "kappkjørt" med noen m3?? Ingen av oss husker å ha kjørt om kapp med en m3.. Mulig at det har vært en m3 som har dratt ifra ved vandlig kjøring, men da kunne han vel ha sagt ifra at han ville kjøre om kapp!!:):) For det har sitti 10 år gamle dekk på bilen som er beinharde og morkne, og det er ikke morsomt å kjøre idiot med!! Helt klart åpen for ideer og kritikk her så lenge det er konstruktivt!! Se her! en fornuftig bileier! Gleder meg til å se hva som blir gjort med denna! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nantu Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Nå har det vært svært så stille her i Gjøvik traktene i det siste ? Ingen som har sett noen lekre pakker hjul på veien?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Lite lite. Men så er jeg sjelden i by'n for tia og da.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Rød RS4 etter jobb i dag, men jeg vet jo hvem eieren er. Ellers så ser jeg mange biler med Pink racing merker på bilene sine... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Er det ingen som har sett den blå ferrarien? Jeg så den på Mobildata ovenfor cc her på fredan! Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg