Lunden07 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sett en gul RX7 (nyere type) rundt omkring både på Gjøvik og Lena. Oppdaget den i går førstes. Noen som har spec? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Så en F&F stylet Skyline på Hov i dag, virket som om det var bakhjulstrekk, med heftig turbosus. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Så en F&F stylet Skyline på Hov i dag, virket som om det var bakhjulstrekk, med heftig turbosus. stylet? :P Er vel den sølvgrå orginale R33 GT-S`n som har blitt diskutert her en del ganger det :P Orginal utseendemessig hvertfall, utenom dekalene, og bakhjulstrekk Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 stylet? :P Er vel den sølvgrå orginale R33 GT-S`n som har blitt diskutert her en del ganger det :P Orginal utseendemessig hvertfall, utenom dekalene, og bakhjulstrekk Var bare dekaler som det jeg så ja, fikk ikke sett så mye på den. Var ingen merker på den som kunne si noe om hva slags utgave det var, men det var sikkert den. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hvis det bare var de blå store dekalene langs med siden, og prøveskilter, så er det nok den gts`n ja, 2,5 sekser på 250 hk org, og bakhjulstrekk Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Spoiler var det. M felger så jeg ikke, da den lå foran meg hele tiden. Dumt å yppe M bil, fant jeg ut. Men Skylinebærta fikk seg en fliser og havna bak meg også til slutt. Er det ikke så fett med prøveskilt kanskje? hihihihihi Kompis av meg som har den M3`n:) Går godt den:) Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Sett en gul RX7 (nyere type) rundt omkring både på Gjøvik og Lena. Oppdaget den i går førstes. Noen som har spec? Jobber sammen med han som har den. Knipin på specsa sine, men den butter ikke før 13-14tusen rpm:) Fet lyd på sånn turtall:) Går styggbra vaffal.. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Møtte en Lotus 7 replica (Caterham) på "høgdaveien" i dag. Lys blå og oransje forfra (Gulf?) Tror jeg har sett bakparten på den tidligere også. Noen som har specs? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Noen som var på Lyd i Bil på CC igår? Mye fine biler!! 2 stk eclpiser. Mørk rød, jævli fin., og en orange. Eier av den orange burde kanskje bruke litt penger på senkesett, eller på en vinkelsliper så han får bilen ned fra himmelen ! :P Ellers bra med oppmøte, men hvem spilte høyest? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 En av byens Ferrarier ble visst satt ut av spill ved Kallerud for noen timer siden.. En tur over midtrabatten og ut i småskogen Moro å låne bort bilen sin....:oohh Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Smart.. Hvilken av dem egentlig? Edit; http://www.oa.no/lokale_nyheter/article2839034.ece Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Tenker han som fikk låne bilen føler seg sånn rimelig høy i hatten nå ass..Førstesida i oppland i morra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 stein kompen på art sulution sin den ferrarien. Mener noen sa det var kai gran som lånte den.. Var det noe lurt a?? Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Jeg spillte høyest i min klasse på DB-Drag, 139,5 DB. så ingen som spillte høyere untatt den blå db bilen, noen som tok bilde av passaten min? Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Fikk du noe for at du spilte høyest Morten? Jeg tok noen bilder med teflonen :P Skal se om jeg får lagt de ut! Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg