Gå til innhold

Tråden om min Audi A4...

Ranger emnet


R_Style

Anbefalte innlegg

Ja, da ble det Audi på meg igjen, etter å ha vært trofast til volvo i et par år...

 

Bestemte meg raskt for å kjøpe denne bilen da jeg kom over denne via noen bekjente av meg...! En 2001 mod Audi A4 B5 1,6L med div ustyr, bilen rullet nylig 100 000km med fult servicehefte og en eier fra den var ny til jeg overtok den nå denne uken...

 

Bilen er jo så og si orginal, men det blir det litt forandringer på underveis...

 

Div som kommer på i den nærmeste framtid:

 

Vmaxx justerbart senkesett 20-120mm

18"/19" felger

Crystal clear baklamper (røde og hvite)

Solfilm rundt hele (35%)

Lite speil på sjåførside

Fjerning av emblemer bak

Eksos

Pioneer anlegg (sub, forsterker, høytalere osv)

Evt lakkering helt ned (blir ihvertfall ikke før etter vinteren)

 

 

Bilder av bilen slik den ser ut nå i dag:

 

nettbilde.jpg

 

IMG_8559.jpg

 

audi13.jpg

 

audi12.jpg

 

 

Flere nye bilder kommer i løpet av helga, ettersom at Vmaxx settet blir montert på lørdag...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil Mads....Ser skikkelig strøken ut, men jeg hadde vel ikke regna med no anna ettersom det er du som har kjøpt den...Spørs om vi får lov til å låne garasjen i sandvika nå da..hehe..Nice..Blir spennende å se utviklinga fremover...Fått alt du har bestillt?

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil Mads....Ser skikkelig strøken ut, men jeg hadde vel ikke regna med no anna ettersom det er du som har kjøpt den...Spørs om vi får lov til å låne garasjen i sandvika nå da..hehe..Nice..Blir spennende å se utviklinga fremover...Fått alt du har bestillt?

 

Takk takk øyvind! Bilen er pen den, kun no småtteri, men det blir ordnet i løpet av høsten... Spørs nok om vi må investere i "vår egen" garasje nå ja, han er vel ikke så hypp på å ha fire ringer stående ved siden av P1800 i garasjen ;) hehe...

 

Har kun fått det justerbare senkesettet, og det skal Ola og j montere i morra tidlig...

 

Ellers så skal j bestille litt neste uke, og evt hente meg nye felger også :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder av bilen etter at Vmaxx justerbart senkesett ble montert...! Nyvaska og ren ble den også etterhvert :)

 

Bilde031.jpg

 

Bilde033.jpg

 

Herligheten selv...

Bilde030.jpg

 

Før senking og bytte av philips pærer med hvitt lys, da mener j helt hvitt...!

Bilde023.jpg

 

Etter bytte av pærer, men ikke senket...

Bilde029.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så bilen i dag....det ble peeeeeeeent med senking...!!Mere hjul nå så blir dette nais !!

 

Takk for det Øyvind...! :)

 

J syns senkinga ble bra som bare det, så nå gjenstår det å få på nye suler... Ser ut som at det blir 18"...

 

Blir også bestilt nye baklykter til uka... (IKKE lexus-lykter på noen måte!)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R Style: Veldig fin bil. Har du andre felger til den eller skal du bruke de som står på den?

 

Takk for det!:)

 

Har ett sett til med like felger, men med vinterdekka på... Prøver å få solgt de felgene som sitter på nå, for da kjøper j meg nye før vinteren kommer, hvis ikke beholder j de ut sesongen her...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår