R_Style Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ja, da ble det Audi på meg igjen, etter å ha vært trofast til volvo i et par år... Bestemte meg raskt for å kjøpe denne bilen da jeg kom over denne via noen bekjente av meg...! En 2001 mod Audi A4 B5 1,6L med div ustyr, bilen rullet nylig 100 000km med fult servicehefte og en eier fra den var ny til jeg overtok den nå denne uken... Bilen er jo så og si orginal, men det blir det litt forandringer på underveis... Div som kommer på i den nærmeste framtid: Vmaxx justerbart senkesett 20-120mm 18"/19" felger Crystal clear baklamper (røde og hvite) Solfilm rundt hele (35%) Lite speil på sjåførside Fjerning av emblemer bak Eksos Pioneer anlegg (sub, forsterker, høytalere osv) Evt lakkering helt ned (blir ihvertfall ikke før etter vinteren) Bilder av bilen slik den ser ut nå i dag: Flere nye bilder kommer i løpet av helga, ettersom at Vmaxx settet blir montert på lørdag... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ahh... strøken bil:-) Fiks noen bilder av interiøret osv i helga... Håper du koser deg med bilen, de er herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ahh... strøken bil:-) Fiks noen bilder av interiøret osv i helga... Håper du koser deg med bilen, de er herlige! Takk for det!:) Har to bilder av interiøret liggende her som j slenger opp... Koser meg med bilen ja, er en god bil! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Grattis med ny bil Mads....Ser skikkelig strøken ut, men jeg hadde vel ikke regna med no anna ettersom det er du som har kjøpt den...Spørs om vi får lov til å låne garasjen i sandvika nå da..hehe..Nice..Blir spennende å se utviklinga fremover...Fått alt du har bestillt? Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Grattis med ny bil Mads....Ser skikkelig strøken ut, men jeg hadde vel ikke regna med no anna ettersom det er du som har kjøpt den...Spørs om vi får lov til å låne garasjen i sandvika nå da..hehe..Nice..Blir spennende å se utviklinga fremover...Fått alt du har bestillt? Takk takk øyvind! Bilen er pen den, kun no småtteri, men det blir ordnet i løpet av høsten... Spørs nok om vi må investere i "vår egen" garasje nå ja, han er vel ikke så hypp på å ha fire ringer stående ved siden av P1800 i garasjen ;) hehe... Har kun fått det justerbare senkesettet, og det skal Ola og j montere i morra tidlig... Ellers så skal j bestille litt neste uke, og evt hente meg nye felger også :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 grattis=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Nye bilder av bilen etter at Vmaxx justerbart senkesett ble montert...! Nyvaska og ren ble den også etterhvert :) Herligheten selv... Før senking og bytte av philips pærer med hvitt lys, da mener j helt hvitt...! Etter bytte av pærer, men ikke senket... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Var å så bilen i dag....det ble peeeeeeeent med senking...!!Mere hjul nå så blir dette nais !! Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Var å så bilen i dag....det ble peeeeeeeent med senking...!!Mere hjul nå så blir dette nais !! Takk for det Øyvind...! :) J syns senkinga ble bra som bare det, så nå gjenstår det å få på nye suler... Ser ut som at det blir 18"... Blir også bestilt nye baklykter til uka... (IKKE lexus-lykter på noen måte!) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Da var baklyktene bestilt fra Sverige, pga ukjent leveringstid hos de fleste leverandørene her i Norge... Slik ser lyktene ut: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 R Style: Veldig fin bil. Har du andre felger til den eller skal du bruke de som står på den? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 R Style: Veldig fin bil. Har du andre felger til den eller skal du bruke de som står på den? Takk for det!:) Har ett sett til med like felger, men med vinterdekka på... Prøver å få solgt de felgene som sitter på nå, for da kjøper j meg nye før vinteren kommer, hvis ikke beholder j de ut sesongen her... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Mye skulle du hatt for de? Hva var str på de? Har en som kanskje kan være hypp. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Mye skulle du hatt for de? Hva var str på de? Har en som kanskje kan være hypp. Selger gjerne de som sitter på bilen nå, 16" felger med bra dekk...! Annonsen min ligger her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=133254 Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvis noen skulle være intr i facelift baklyktene mine, så er de til salgs for, åpen for bud... Slik ser de ut: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg