kris Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 Min bil: Golf GTI 8V 86-modell. Har det noe for seg å sette på grenrør (4-1) og annen eksos en standard?? Har hørt at det originale grenrøret skal være ganske bra. Er på jakt ett litt mere bunndrag, og at den ikke slutter å trekke ved 4500 o/min... Helst uten å begynne å modifisere motoren for mye (porting,planing og kammer). Men kom med forslag uansett hva det er!! Bytte av filter ser jeg foreløpig på som poengløst, da det eneste man får igjen er et filter man kan vaske... Noen som vil overbevise meg det motsatte?? :) -Kris- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 Vel du tjener kanskje ikke noe power med et nytt filter. Men du får grommere lyd i mellomtiden :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 få motert turbo sats dem her det på gik-turbo. turbo ruler yodude Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juni 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Turbo er ikke aktuelt dessverre.. for dyrt :( Noen som har noe å komme med anngånede grenrør og eksos?? Eventuelt trimkam?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Originally posted by kris Turbo er ikke aktuelt dessverre.. for dyrt :( Noen som har noe å komme med anngånede grenrør og eksos?? Eventuelt trimkam?? har hørt mye bra om Dr. Schrick sine kamakslinger... hør med ES Tuning..tror de skaffer... koster vel ca. 3000,- pr.kam...og du har vel bare én du,så.... hehe ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Originally posted by tomgr har hørt mye bra om Dr. Schrick sine kamakslinger... hør med ES Tuning..tror de skaffer... koster vel ca. 3000,- pr.kam...og du har vel bare én du,så.... hehe ;) Jeg har en 272 graders Dr. Schrick kam liggende her... Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juni 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Har sendt deg en PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Originally posted by kris Har sendt deg en PM :) Så den nå, glemte tlf da. Får ta det i den neste. Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juni 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Sendt deg en ny nå med mere spørsmål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg