kremt Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hvem som poster mest dritt trenger vi vel ikke å diskutere :) Er fornøyd med min jeg, 0.4 på mila ved blanda kjøring og 200 nm ved 1900 rpm. Vis meg tilsvarende biler, gjerne fra Japan, i samme prisklasse som leverer det samme så kan vi diskutere videre vet du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skal du finne deg en delebil, så finn en som har alt mulig slags utstyr (klima/AC, el. vinduer, skinn, justerbare lys, el speil osv), bra senkesett (justerbart) og noen råe felger etc etc. Ikke finn deg en skadebil, finn deg heller en som ser bra ut og har mye snacks. Det du ikke bruker selv får du alltids solgt. Pluss at da får du senkesett, felger og eventuelt styling med på kjøpet. Om du liker sistnevnte riktignok. Og den gamle motoren din, bremser, ledningsett, girkasse, interiør og det du ikke bruker fra delebilen får du solgt igjen uansett. Alt ifra karosserideler til plastikken innvendig blir du alltids kvitt for en slant. Mye jobb, men kanskje det mest lønnsomme om du bestemmer deg for å bygge om selv. har let etter en dele bil men finer dem ike:) men nesten fa tak i den... vet du vor jeg kan fin en golf med masse fine deler:)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Her og her blant annet. Men jeg kan ikke så altfor tysk, så trenger du videre hjelp med det, så får ikke jeg hjulpet deg. Da får du ty til Google sin translatør, eller få hjelp av noen som kan tysk, om du ikke kan dette selv:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Her og her blant annet. Men jeg kan ikke så altfor tysk, så trenger du videre hjelp med det, så får ikke jeg hjulpet deg. Da får du ty til Google sin translatør, eller få hjelp av noen som kan tysk, om du ikke kan dette selv:) har en kompis som kan hente tyske biler så da kan jeg høre med han:) men takk for hjelpe foresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ikke noe problem. Lykke til med jakten:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Ikke noe problem. Lykke til med jakten:) jupp.. takker. så nå snart blir det bil bygg har funne en vr6 2,9 litter mener jeg han kompisen min sa.. svart med turbo å helle driten jeg har bestilt den i går så jeg skal hente den snart :D takk til alle som har hjelpt meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 pris på den da??og km? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 pris på den da??og km? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 pris 20 000 kr km 98 000 du :) den er svart å har fåt en liten skade bak :( men skal jo bare ha dellen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 20 000 kr for en vr6 2.9 me turbo som har gått 98 000?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 20 000 kr for en vr6 2.9 me turbo som har gått 98 000?? Det er jo skadebil som kommer fra Tyskland da, uten moms og avgifter og sånt. Men det er jo absolutt snyt-billig for det da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det er jo skadebil som kommer fra Tyskland da, uten moms og avgifter og sånt.Men det er jo absolutt snyt-billig for det da :) javel javel...leste vel ikke så nøye på tråden da...visste ikke at den kom fra tyskland som skadebil,ja da er det en annen sak ja=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Legg ut de delene du ikke bruker fra delebilen til salgs er på bilforumet da! Er det bra deler kan du nok få igjen en slant for de! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Skal du bygge om til Syncro også (siden du ellers da vel må ha et nytt understell fra en 2,8?)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det er jo skadebil som kommer fra Tyskland da, uten moms og avgifter og sånt.Men det er jo absolutt snyt-billig for det da :) det er du :) vet ike vor masse hester det er da suger da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg