Frakk2000 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Som nevnt i topic, så en burgunder e36 med intercooler i fronten, stod parkert på Biltemaen. Noen som vet om det er en "ekte" turbotralle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 er nå snurre i den,hva som er gjort med den vet jeg ikke:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Allright, var bekymra for en juksecooler her :D Lurer på om jeg skal frekke meg til å montere en feik cooler på min, bare for å være teit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Allright, var bekymra for en juksecooler her :D Lurer på om jeg skal frekke meg til å montere en feik cooler på min, bare for å være teit :D Haha! Har du ikke noe bedre å bruke de tusen lappene på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Josh, derfor jeg sa det som en spøk ;) Skal jeg ha blåse på den, så skal det være seriøse saker ! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det kan værre denne... Fin bil ;) Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jepp, det var den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 så denne i vennesla i fjor sommer.. gikk friskt og fett svev ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Litt OT, men er det lett å få godkjent 325i med turbo? ..og koster det skjorta? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Litt OT, men er det lett å få godkjent 325i med turbo? ..og koster det skjorta? Skal vel ikke være store problemer og få godkjent det. Det som lønner seg når man skal godkjenne en bil med noe slikt som turbo/kompressor, er å ringe til biltilsynet og si ifra at du har tenkt til å gjøre noe slikt. Fortell dem om planene dine. Og så underveis kan man ringe til dem og holde dem oppdatert og fortelle om hvordan det går. Så da når man kommer til slutten av prosjektet så er det mye lettere for dem og godkjenne det for deg, når dem vet hva som er gjort og slikt. Man må jo da også bytte bremser og slikt. Men dette kan man jo ta fra m3 3.0 liter, eller eventuelt en m3 3.2. Det finnes jo haugevis med skadede m3`r i tyskland/sverige som bremsene er inntakte på. Så mulighetene er her. Og ja, det vil nok koste litt. Vet om en 325 motor til salgs. Han har brukt alle de grommeste delene, og selvkost på den er vel rundt 115000. Skal selges for rundt 80000. Så ja, det koster. Men da får man jo noe litt utenom det vanlige.... ;) Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg