Zerox Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Er fullt kjørbar ihvertfall. slurer ikke til min dagligdagse kjøring. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hakke lest, men eu ok?? årsavg? intr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hakke lest, men eu ok?? årsavg? intr.. Hvis du er så interessert så leser du 1 posten da vettu. Løk :iconsm Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Solgt!!!! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 til meg det da regner jeg med? snakket med deg i går om søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Var en fra Gjøvik som hentet den istad.. Så hvis den ikke står hos deg så er den ikke solgt til deg Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Var en fra Gjøvik som hentet den istad.. Så hvis den ikke står hos deg så er den ikke solgt til deg du er jævlig grei dA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 du er jævlig grei dA! Den som kommer først med penga får bilen, sånn bør det alltid være :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Den som kommer først med penga får bilen, sånn bør det alltid være :hello: kjeft du da. så vidt jeg vet har ikke du noe med dette kjøpet å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Var en fra Gjøvik som hentet den istad.. Så hvis den ikke står hos deg så er den ikke solgt til deg konge svar.... dinge2:Man skal ikke være grei når man selger bil,da blir man lurt... money talks and bullshit walks Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 konge svar....dinge2:Man skal ikke være grei når man selger bil,da blir man lurt... money talks and bullshit walks ja,men meningen var at jeg skulle komme dit kl 1 på søndag! da regner jeg med at han holder det han sier. fint jeg fant det ut da!!!!salg er salg! avtale er avtale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har bare en ting å si. Synd trist leit. Vi legger denne diskusjonen død nå. Bilen er solgt, ikke noe mer å gjøre med det Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 :ass: Har bare en ting å si.Synd trist leit. Vi legger denne diskusjonen død nå. Bilen er solgt, ikke noe mer å gjøre med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg