_eSOo_ Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 blei bra detta gleder meg til å se det ferdig trukket :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Nå er det vell på tide med en liten update ja:) Har vært litt lat i det siste så har ikke gjort så mye, men i dag fikk da gjort litt. det som ble gjort i dag var å lage delfilter feste bak på dørtrekket, det ble gjort på denne måten: her lagde vi ett lite "tak" til delfilterene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 du er klar til prøvespilling før jeg kommer i mårra da regner jeg med? :biker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 da kan jeg vell oppdatere litt igjen :thumb har ikke gjort så veldig mye i dag, men litt har vi da klart å få til. det første som ble gjort var å teste frontsettet: så festet vi basskassene: frontsettet låt foresten utrolig fint :) kom gjerne med kommentarer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Offa, når jeg ser slike tråder som dette føler jeg at jeg er den eneste på forumet som ikke er nauta flink med glassfiber :( Men dette ser skikkelig fint ut! :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 blei imponert over lyden i frontsettet altså :) krystallklart og med bra trøkk i midbassen :) fant også ut at diskantene låt best når de var vinkla direkte mot hodet, altså diskanten på førersiden mot hodet til føreren og omvendt, så vi får vel prøve å ordne en løsning på det :) gleder meg til å høre med subwoofere tilkoblet :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Offa, når jeg ser slike tråder som dette føler jeg at jeg er den eneste på forumet som ikke er nauta flink med glassfiber :( Men dette ser skikkelig fint ut! :D bare å prøve et par ganger, så er jeg overbevist om at alle kan støpe glassfiber :) enklere enn man skulle tro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 ser ut til å bli skikkelig bra detta.... likte det faktum at du festet subèn bra :) mange glemmer dessverre dette å får seg en trøkk i ryggen :( jaja Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 ser ut til å bli skikkelig bra detta.... likte det faktum at du festet subèn bra :) mange glemmer dessverre dette å får seg en trøkk i ryggen :( jaja de basskassene kommer man ingen steder med for å si det sånn :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hei igjen :) Nå er det vell på tide med en aldrig så liten update, har vært en liten pause i byggingen, men har da klart å få til litt nå i helgen :) det som ble gjort var å lage fester til forsterkerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ... også et spm: Vi dreiv å knota med et relé som vi ikke fikk til å funke. Fyren på torshov mente vi skulle ta +12v inn der det står "30", styrestrøm fra spiller inn der det står "86", og styrestrøm til forsterkere der det står "87". Vi gjorde det, men da starta ikke forsterkerene... noen her inne som kan forklare hvor de forskjellige kablene skal? :) kontaktene som er på releet er: 30, 85, 86, og 2 stk 87 fint om noen veit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Håper at dere har tenkt å gjøre noe med det der ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jaja, der skal vi nok til med litt glassfiber støping :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ang. releet dere strever sånn med: Kast det! :) Rem. fra spiller til forsterker 1 og fra forsterker 1 til forsterker 2 fungerer helt flott! :) Tvinn sammen rem fra spiller og rem til forsterker 2. trenger ikke gjøre det vannskeligere enn det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 blir fint baki der nå ja hehe hva slags stoff skal du bruke til trekking baki?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg