Gå til innhold

Mitt Honda Civic prosjekt

Ranger emnet


Jansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

En liten update skader vell ikke...

 

det går ikke akkurat fort fremmover, men har da kommet ett lite stykke videre ;)

 

Bilde001-1.jpg

Bilde002-1.jpg

Bilde004-1.jpg

 

gulvet måtte deles opp for å få det inn, så det ble gjort på denne måten:

Bilde003-1.jpg

 

den stripen i midten skal trekkes opp i ett eller annet rødt stoff...

 

er fortsatt litt mer tilpassing å noen fler plater som skal skjæres ut før det skal trekkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd, bra bilder, bra bygg!! Fint for oss andre og følge med på hvordan man støper kasser/dørsider i glassfiber.

Jeg er med på biten at man vinkler elementet i den posisjonen man vil ha det.. Så limer sammen en "ramme" av hardt materiale som det sitter i, så setter men på et pledd/stoff, og kliner det inn med polyester.. Hvis jeg har skjønt det riktig.

Menneh.. hvordan i h*lvete fester man pledd/ stoffet, før man har på flytende?? Det strekkes stramt selvfølgelig.. stifter du det da på baksiden? eller hva slags triks bruker du for å få det til å sitte fast??..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver metode å feste det vil nok virke. Jeg stiftet først, men fant ut at det var bedre å bruke limpistol. Altså en slik en som smelter limet.

 

sikkert treningssak, men er ikke det vanskelig å få det jevnt stramt rundt da?.. tenker på at før limet herder, så sklir det ut litt her og der..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert treningssak, men er ikke det vanskelig å få det jevnt stramt rundt da?.. tenker på at før limet herder, så sklir det ut litt her og der..

 

 

 

her er det brukt dobbeltsidig teip, type Kraftig, var veldig greit å bruke dette egentlig for da kunne vi ta hele biten av igjen i tilfelle den ikke ble noe bra :) det hadde vært vanskeligere med gjennomgående stifter tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert treningssak, men er ikke det vanskelig å få det jevnt stramt rundt da?.. tenker på at før limet herder, så sklir det ut litt her og der..

 

Nei... Det limet fra limpistolen størkner med en gang du klemmer fleecen fast i det. Det går også fint å rive av om du blir missfornøyd. Men det er generelt lett å trekke fleecen, bare å passe på at den blir stram nok (dvs stram)!

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår