Earthquake Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 noen her inne som kan forklare hvor de forskjellige kablene skal? :) kontaktene som er på releet er: 30, 85, 86, og 2 stk 87 fint om noen veit :) kremt,kremt. nå skal vi se om jeg husker detta. 30 er konstantstrøm, 87 er ut til hver forsterker, 86 er styrestøm fra spiller og 85 er jord. Mener å huske det var slik. Men har du kun to forsterkere så trenger du ikke rele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Tenkte å sette inn noe lys baki senere, å da hadde det vært fint med ett relè... kanskje...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 blir fint baki der nå ja hehe hva slags stoff skal du bruke til trekking baki?? skal bruke vinyl :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 kremt,kremt. nå skal vi se om jeg husker detta. 30 er konstantstrøm, 87 er ut til hver forsterker, 86 er styrestøm fra spiller og 85 er jord. Mener å huske det var slik. Men har du kun to forsterkere så trenger du ikke rele. der ja, stemte bra det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Da har vi fått begynt litt på "diskanthusene" :) litt dårlig kvalitet på bildene, men det får gå... noen synspunkter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 et bilde til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 detta blir bra vett :) Pent med de diskanthusene! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 der ja, stemte bra det :) Phu, bra det stemte:) Ser jo veldig bra ut detta, diskanthusene ser veldig fine ut!! Håper du gidder å laste opp bildene av prodjektet ditt i galleriet på installbay.no også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Håper du gidder å laste opp bildene av prodjektet ditt i galleriet på installbay.no også. Det skal jeg se om jeg får til en dag :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KræsjBangBang Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 det så bra ut!:) regner med at jeg må bygge noe likt i min bil!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 micro-update :) sparkel lagt på, litt pussing og småfiks, så er de klare til trekking ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 lykke til videre med prosjektet. veldig fint det som har blitt gjort. til helgen braker det løs med maraton bygging med Bjaa og eSOo på stortrommene:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 lykke til videre med prosjektet. veldig fint det som har blitt gjort. til helgen braker det løs med maraton bygging med Bjaa og eSOo på stortrommene:) blir forhåpentligvis litt trekking her hjemme i helga, må bli ferdig framme snart :) lykke til med prosjektet ditt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Fikk gjort litt i dag å :) først tok vi av diskanthusene for å pusse de, så limte vi de på igjen. så i morgen blir det mer pussing :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ny update :) I dag har vi pussa enda mere, å nå er faktisk alt klart til trekking :) så i morgen skal vi se om vi får til å trekke dette :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg