Jansen Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 da har jeg endelig fått begynt så vidt med mitt første bilstereoprosjekt :): det som skal inn er: Pioneer DEH-P5800MP Soundstream Lil'Wonder LS.60C Soundstream Lil'Wonder LW1.350 Soundstream Lil'Wonder LW2.240 2x Soundstream Picasso PCW-10 div. kabler fra tsunami/fusion/earthquake/stinger Vibroplast-M1 dempematter med god hjelp fra isak (på forumet) har vi fått gjort en del, bl.a. trekt kabler, dempa en del, snekra basskasser, montert ny spiller og begynt å modifisere dørsidene. utstyret: ...så noen bilder fra prosessen så langt :): : Prøvespilling av subbene, som viste seg å spille overraskende bra! :thumb vi fant fort ut at vi måtte "modde" dørtrekkene en del, da høyttalerene ikke passa inn i orginalhullet... dørtrekket: Vi har så smått begynt å modifisere døtrekkene, men har desverre ingen bilder enda, men det kommer nok i morgen :): Kom gjerne med kommentarer :jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 blir bra dette :) fett sengetøy :) SPIDERMAN!!! :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Dette blir moro å se fortsettelsen av. Pass på å komme meed MASSE bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 blir bra dette :) fett sengetøy :) SPIDERMAN!!! :) Ai ai ai, hvor får mann skaffet dette tro?! :D Ser ut som du har noen fine komponenter der! Lykke til videre! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 blir bra dette :) fett sengetøy :) SPIDERMAN!!! :) må jo ha matchende sengetøy :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Da får jeg legge ut noen bilder av gårdagens og dagens innsats :): Som sagt måtte vi modifisere dørtrekkene litt, dette prøvde vi med glassfiber noe som vi hadde lite "peiling" på :hammer en runde med sparkel og pussing så en runde til :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hehe, gøy å prøve glassfiberstøping og, selv om vi ikke hadde heeelt peiling :) men blei da ganske bra syntes jeg, nå skal de limes på og "bli en del" av resten av dekselet, før hele greia trekkes opp i vinyl, så får vi se hvordan det blir :) men det er vel fortsatt noen timer med sparkling og pussing igjen noen som vet om et lim som egner seg til å lime sammen glassfiber og plast med forresten? vi prøvde med både limpistol og polyester, men ingen av delene funka noe særlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 teck 7 (eller hvordan det skrives) burde vel gjøre susen? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Sealbond, ProMS 50+ eller Tech 7 fungerer fint til slike jobber. Kan trygt anbefale Sealbond hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kan vell innformere om at i dag ble det gjort veldig lite... Jeg begynte på det lille som var igjen av demping i bagasjen, like etter kom isak å hjalp til med det. da det var gjort limte vi høyttaler dekslene fast til dørtrekket, med ett lim vi fant ute i garasjen som vi håper skal sitte bra :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Dette blir jo kanonbra!! Godt å se du går grunndig til verks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Flott proskjekt :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Detta ser bra ut Jansen! Blir knall når du blir ferdig, da skal jeg komme oppover å høre på hva du har stelt istand ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Takk Takk :): Kommer nok en liten update om ikke så lenge tenker jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Da kommer den lille oppdateringen ;) Jeg kan informere om at vi har sparklet og pusset slik at det nye dekselet ble "ett" med det gamle, så lar jeg bildene forklare resten :): comments? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg